Mokyklos struktūros tobulinimo programa (MSTP)

Kokie pokyčiai (teigiami/neigiami) įvyko mokykloje?

  1. Man, mokytojui, jokios įtakos nepadarė.
  2. Džiugina geresnės vadovų, mokytojų ir specialistų komandinio darbo galimybės. Sukurtas veiklos stebėsenos ir pagalbos mokiniui skyrius laiku suteikia nuolatinę pedagoginę, informacinę pagalbą mokiniams, konsultuoja juos dominančiais klausimais, leidžia įvertinti kiekvieno mokinio poreikius ir galimybes. Gerėja informacijos sklaida gimnazijoje. Perskirstytos funkcijos skyrių vedėjams leidžia lengviau koordinuoti jiems priskirtą veiklą, daugiau laiko skirti bendravimui ir bendradarbiavimui su kuruojamais mokytojas, tobulėja vadybinės kompetencijos. Mokytojai mažiau apkraunami organizaciniais darbais, todėl veiklą gali daugiau koncentruoti į ugdomąjį darbą.
  3. Visi geriau žino, kas už kokią veiklą atsakingas