Mokyklos struktūros tobulinimo programa (MSTP)

Kaip bandėte nuteikti darbuotojus laukiamiems pokyčiams? (Klausimas skirtas mokyklų direktoriams, direktoriaus pavaduotojams ugdymui, skyrių, atsakingų už ugdymą, vedėjams)

  1. Nusprendę dalyvauti MSTP supažindinome gimnazijos bendruomenę su galimais pokyčiais. Pristatėme pagrindines pokyčių kryptis – tai gimnazijos valdymo ir administravimo, gimnazijos veiklos koordinavimo ir bendradarbiavimo, ugdymo proceso ir jo kokybės gerinimo, personalo darbo krūvio, jo pasiskirstymo normalizavimo, visapusiškos pagalbos mokiniui teikimo, komunikacijos bei mikroklimato gerinimo. Pradžioje mokytojų konservatyvumas ar pokyčių baimė iššaukė įvairias reakcijas. Tada supažindinome mokytojus su esama kitų ugdymo įstaigų patirtimi, apsilankėme vienoje iš vidurinių mokyklų, dalyvavusių 2006-2009 m. MSTP, susipažinome su joje įvykusiomis teigiamomis ir pažangiomis permainomis. Tomet mūsų gimnazijos mokytojų nuomonė ėmė keistis. Mokytojai aktyviai įsitraukė į rekomenduojamų vidaus struktūros ir valdymo modelių svarstymą, tinkamiausio varianto mūsų gimnazijai ieškojimą.
  2. Buvo pristatyti keli projekto variantai, darbuotojai pareiškė savo nuomonę, pasiūlė jų nuomone geriausią.