Mokslinio pedagoginio personalo kompetencijų vertinimas

Esu Kauno technologijos universiteto Ekonomikos ir vadybos fakulteto magistrantė Romena Šerkšnienė. Atlieku mokslinį tyrimą ,,Mokslinio pedagoginio personalo kompetencijų vertinimas“, kurio tikslas – nustatyti ir pagrįsti mokslinio pedagoginio personalo vertinimą ir vertinimo kriterijų tinkamumą. Maloniai prašau atvirai atsakyti į anketos klausimus. Apklausa yra anoniminė, todėl nerašykite nei vardo, nei pavardės. Atsakydami į klausimus, tinkamą atsakymą pažymėkite, kur reikia įrašykite. Ačiū.
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Kiek metų dirbate dėstytojo darbą kolegijoje (įrašykite metus)

2. Jūsų kvalifikacinis laipsnis:

3. Jūsų išsilavinimas

4. Kiek šios kompetencijos yra svarbios Jūsų darbinėje veikloje?

Visai nesvarbiosIš dalies svarbiosSvarbiosLabai svarbios
Asmeninė (komunikavimo sugebėjimai, sugebėjimas deleguoti, dirbti komandoje kūrybiškumas)
Socialinė (mokėjimas dirbti su bendradarbiais, vadovais, klientais bei sugebėjimas sukurti atitinkamą įmonės klimatą)
Metodinė (sugebėjimas gauti informaciją, perdirbti, įvertinti ir pateikti pasiūlymus dėl būsimos veiklos gerinimo)
Profesinė (išsamios žinios ir patirtis pagrindiniame darbe, organizaciniai sugebėjimai, užsienio kalbos mokėjimas)

5. Kiek šie vertinimo kriterijai Jums yra svarbūs, vertinant mokslinę pedagoginę kompetenciją?

Visai nesvarbūsIš dalies svarbūsSvarbūsLabai svarbūs
Leidyba
Straipsniai
Mokslo taikomoji veikla
Pranešimai
Metodinė veikla
Kvalifikacijos tobulinimas
Projektinė veikla
Ekspertinė veikla
Organizacinė veikla

6. Ar šie vertinimo kriterijai Alytaus kolegijoje yra:

TaipNe
Aiškūs
Žinomi
Suprantami

7. Ar šių kriterijų pakanka, kad būtų pilnai įvertinta mokslinė pedagoginė kompetencija?

8. Pasiūlykite, kas turėtų būti vertinama? (Atsakykite į šį klausimą tuomet, jei prieš tai buvusiame klausime pasirinkote atsakymą Ne)

9. Kiek šių reikalavimų vykdymą, Jūs laikote svarbiais savo mokslinėje pedagoginėje veikloje? (Leidyba)

Visai nesvarbuIš dalies svarbuSvarbuLabai svarbu
Išleista monografija
Išleistas vadovėlis, įtrauktas į Švietimo ir mokslo ministerijos patvirtintus metinius vadovėlių leidybos planus
Išleistas originalus žinynas, žodynas
Išleista mokymo metodinė priemonė aukštajai mokyklai: mokymo/si rinkiniai, paskaitų konspektai, darbų rengimo rekomendacijos, laboratorinių darbų aprašymai ir kt., pritraukiant lėšų Alytaus kolegijai
Kartotinis leidinių (papildytas ir pataisytas vadovėlis, mokomoji knyga, mokomasis metodinis leidinys) leidimas
Vadovėlio vertimas ir išleidimas, pritraukiant lėšų Alytaus kolegijai
Vadovėlio ar mokslinio teksto, kurio prieskyrose nurodyta Alytaus kolegija, vertimas
Straipsnių rinkinių redagavimas, leidinių sudarymas

10. Kiek šių reikalavimų vykdymą, Jūs laikote svarbiais savo mokslinėje pedagoginėje veikloje? (Straispniai)

Visai nesvarbuIš dalies svarbuSvarbuLabai svarbu
Moksliniai straipsniai, kurių prieskyrose nurodyta Alytaus kolegija, publikuoti periodiniuose ir tęstiniuose moksliniuose periodiniuose leidiniuose (su ISSN indeksu), įtrauktuose į tarptautines mokslinės informacijos duomenų bazes
Mokslinių konferencijų pranešimų medžiaga, mokslinės recenzijos, kurių prieskyrose nurodyta Alytaus kolegija, periodiniuose ir tęstiniuose moksliniuose leidiniuose, registruotuose tarptautinėse mokslinės informacijos duomenų bazėse; moksliniai straipsniai
Reikšmingos mokslinių šaltinių publikacijos (atlikus ekspertinį vertinimą), reikšmingi sudaryti moksliniai darbai (atlikus ekspertinį vertinimą), mokslinių klasikinių veikalų vertimai
Taikomieji mokslo darbai, sudaryti mokslo darbai periodiniuose ir tęstiniuose moksliniuose leidiniuose, registruotuose tarptautinėse mokslinės informacijos duomenų bazėse
Moksliniai straipsniai recenzuojamuose periodiniuose, tęstiniuose ar vienkartiniuose moksliniuose leidiniuose
Mokslinių konferencijų pranešimų medžiaga, mokslinės recenzijos kituose mokslo leidiniuose; moksliniai straipsniai kituose kultūros ir profesiniuose leidiniuose
Mokslinių šaltinių publikacijos, sudaryti moksliniai darbai, taikomieji mokslo darbai

11. Kiek šių reikalavimų vykdymą, Jūs laikote svarbiais savo mokslinėje pedagoginėje veikloje? (Mokslo taikomoji veikla)

Visai nesvarbuIš dalies svarbuSvarbuLabai svarbu
Užsakomieji tyrimai
Užsakomosios konsultacijos
Užsakomoji leidybinė veikla
Užsakomieji seminarai, mokymai
Užsakomoji paroda
Užsakomieji kvalifikacijos tobulinimo kursai
Užsakomoji projektinė veikla
Kita meninė kūrybinė veikla
Alytaus kolegijai reikšmingi tyrimai

12. Kiek šių reikalavimų vykdymą, Jūs laikote svarbiais savo mokslinėje pedagoginėje veikloje? (Pranešimai)

Visai nesvarbuIš dalies svarbuSvarbuLabai svarbu
Žodinis tarptautinės konferencijos, simpoziumo, seminaro pranešimas
Žodinis respublikinės konferencijos, simpoziumo, seminaro pranešimas
Vadovauto studento pranešimas, straipsnis
Alytaus kolegijos populiarinimas per radijo, televizijos laidas ir kitas informacines priemones

13. Kiek šių reikalavimų vykdymą, Jūs laikote svarbiais savo mokslinėje pedagoginėje veikloje? (Metodinė veikla)

Visai nesvarbuIš dalies svarbuSvarbuLabai svarbu
Katedros pripažinta dalyko aprūpinimo medžiaga
Nuotolinio mokymo virtualaus kurso parengimas ir įregistravimas Nuotolinių studijų centre
Katedros pripažinto nuotolinio mokymo virtualaus kurso parengimas
Studentų rengimas konkursams/sporto varžyboms
Naujo studijų modulio, pripažinto studijų programos komiteto, parengimas
Naujos registruotos ŠMM studijų programos parengimas
Metodinės medžiagos redagavimas

14. Kiek šių reikalavimų vykdymą, Jūs laikote svarbiais savo mokslinėje pedagoginėje veikloje? (Kvalifikacijos tobulinimas)

Visai nesvarbuIš dalies svarbuSvarbuLabai svarbu
Apgintas mokslo daktaro laipsnis
Studijos doktorantūroje
Apgintas antrasis magistro kvalifikacinis laipsnis
Studijos antrojoje magistrantūroje
Kvalifikacijos tobulinimas kursuose, seminaruose ir mokymuose
Dalyvavimas konferencijose
Mokslinė stažuotė Lietuvoje
Praktinės veiklos stažuotė realiomis darbo sąlygomis Lietuvoje
Nuolatinė praktinė veikla, susijusi su šiuo metu einamomis pareigomis, įmonėse, įstaigose
Einamos pareigos:
Docentas
Lektorius
Asistentas

15. Kiek šių reikalavimų vykdymą, Jūs laikote svarbiais savo mokslinėje pedagoginėje veikloje? (Projektinė veikla)

Visai nesvarbuIš dalies svarbuSvarbuLabai svarbu
Projektų rengimas ir pateikimas vertinti
Projektų vykdymas
Projektų su socialiniais partneriais vykdymas

16. Kiek šių reikalavimų vykdymą, Jūs laikote svarbiais savo mokslinėje pedagoginėje veikloje?(Ekspertinė veikla)

Visai nesvarbuIš dalies svarbuSvarbuLabai svarbu
Publikuoto vadovėlio, studijų programos recenzavimas
Darbas šalies įstaigų ir Alytaus kolegijos komisijoje arba darbo grupėse
Mokslinių straipsnių recenzavimas
Leidinio recenzavimas
Dalyvavimas recenzuojamų mokslo darbų redaktorių kolegijoje
Realizuojamos studijų programos teikimas akredituoti

17. Kiek šių reikalavimų vykdymą, Jūs laikote svarbiais savo mokslinėje pedagoginėje veikloje? (Organizacinė veikla)

Visai nesvarbuIš dalies svarbuSvarbuLabai svarbu
Darbas studentų konkursų, olimpiadų komisijose
Dalyvavimas respublikinių konferencijų organizaciniuose komitetuose
Dalyvavimas tarptautinių konferencijų organizaciniuose
Seminarų, mokymų ir kitų mokslo renginių organizavimas
Darbas nuolat veikiančiuose kolegijos komitetuose ar komisijose
Respublikinio studentų konkurso organizavimas
Narystė šalies mokslo komisijose, komitetuose ir asociacijose
Katedros vedėjo organizacinė veikla
Kolegijos dokumentacijos vertimas į užsienio kalbą
Vertėjavimas žodžiu Alytaus kolegijos renginiuose

18. Vertinimo metodų taikomumas Alytaus kolegijoje

TaikomaNetaikoma
Savianalizė
Studentų vertinimas
Vadovų vertinimas
Kolegų (bendradarbių) vertinimas
360 0 grįžtamasis ryšys

19. Kiek šie vertinimo metodai Jums yra svarbūs?

Visai nesvarvūsIš dalies svarbūsSvarbūsLabai svarbūs
Savianalizė
Studentų vertinimas
Vadovų vertinimas
Kolegų (bendradarbių) vertinimas
360 0 grįžtamasis ryšys

20. Kaip vertinate vertinimo procedūros patikimumą Alytaus kolegijoje?

Visai nesvarbuIš dalies svarbuSvarbuLabai svarbu
Skaidrumas
Objektyvumas
Aiškumas

21. Jei prieš tai buvusiame klausime netinka nė vienas vertinimo procedūros patikimumo kriterijus, įrašykite savo.

22. Ar dėstytojams yra sudarytos galimybės dalyvauti kompetencijų tobulinime ?

Visai nesvarbuIš dalies svarbuSvarbuLabai svarbu
Pateikiama informacija apie stažuotes
Pateikiama informacija apie mokymus
Pateikiama informacija apie seminarus
Pateikiama informacija apie kursus
Sudaromos sąlygos dalyvauti stažuotėse
Sudaromos sąlygos dalyvauti mokymuose
Sudaromos sąlygos dalyvauti seminaruose
Sudaromos sąlygos dalyvauti kursuose

23. Pažymėkite, kas Jus skatina tobulinti kompetencijas?

Visai nesvarbuIš dalies svarbuSvarbulabai svarbu
Nuolatinis poreikis tobulėti
Noras gauti didesnį atlygį už darbą
Karjeros siekimas
Vadovo paskatinimas
Saugumas dėl darbo vietos
Konkurencinės sąlygos darbo rinkoje

24. Jūsų lytis

25. Jūsų amžius: