Mokslinio pedagoginio personalo kompetencijų vertinimas
Esu Kauno technologijos universiteto Ekonomikos ir vadybos fakulteto magistrantė Romena Šerkšnienė. Atlieku mokslinį tyrimą ,,Mokslinio pedagoginio personalo kompetencijų vertinimas“, kurio tikslas – nustatyti ir pagrįsti mokslinio pedagoginio personalo vertinimą ir vertinimo kriterijų tinkamumą. Maloniai prašau atvirai atsakyti į anketos klausimus. Apklausa yra anoniminė, todėl nerašykite nei vardo, nei pavardės. Atsakydami į klausimus, tinkamą atsakymą pažymėkite, kur reikia įrašykite. Ačiū.
1. Kiek metų dirbate dėstytojo darbą kolegijoje (įrašykite metus)
- 3 metus
- 36
- 10
- 10
- 10
- 26
- devyniolika
- 8
- 11
- 24
2. Jūsų kvalifikacinis laipsnis:
3. Jūsų išsilavinimas
4. Kiek šios kompetencijos yra svarbios Jūsų darbinėje veikloje?
5. Kiek šie vertinimo kriterijai Jums yra svarbūs, vertinant mokslinę pedagoginę kompetenciją?
6. Ar šie vertinimo kriterijai Alytaus kolegijoje yra:
7. Ar šių kriterijų pakanka, kad būtų pilnai įvertinta mokslinė pedagoginė kompetencija?
8. Pasiūlykite, kas turėtų būti vertinama? (Atsakykite į šį klausimą tuomet, jei prieš tai buvusiame klausime pasirinkote atsakymą Ne)
- Tiesioginis-kontaktinis dėstytojo darbas su studentais, pozityvios darbo atmosferos sukūrimas, lankstumas, nekonfliktiškumas.
- Iš esmės 5,6 norėjau parašyti "nežinau", bet nebuvo tokio punkto.
- Pedagoginė patirtis (arba patirtis toje srityje)
- Mokslinė pedagoginė kompetencija nėra pats reikalingiausias kriterijus geram pedagogo-dėstytojo darbui
- pagrindinio darbo krūvis
- Paskaitų kokybė, nes paskaitos o ne projektai yra darbo pagrindas bendravimas ir bendradarbiavimas su studentais