Moksleivio virtimas studentu

Jei galėtumėte, ką keistumėte, kad adaptacijos periodas būtų sklandesnis?

  1. ...
  2. Daugiau informacijos ir patirčių iš vyresnių studentų, didesnis dėmesys iš kuratorių.
  3. Man viskas buvo gerai, bet niekas tam neruošė, tiesiog prisitaikiau.
  4. Skaityčiau daugiau kas rašome internete.
  5. Mokyklose šiek tiek kitaip vykdyčiau patį pasiruošimą, nes dabar moksleiviai gauna didžiulį kiekį teorinės informacijos, kuri realiai nelabai yra naudinga - po visko moksleivis vistiek nelabai įsivaizduoja ką kokios programos ruošia. Kuo daugiau į universitetų pristatymus turėtų važiuoti patys studentai, ir pasakoti ne sausą teoriją apie programas ir t.t., o apie patį studento gyvenimą, kad moksleivis turėtų geresnę nuovoką, kur kaip kas, nes nemažai studentų nemano, kad pasirinko tą studijų programą, kurios norėjo, arba ne iki galo išsiaiškino kaip kas joje vyks. Universitetuose integracija vykdoma gana gerai, bent jau daugumoje, dėstytojai pirmame kurse nėra labai priekabūs, leidžia pamažu adaptuotis prie kitokio mokymosi, studentų atstovybės užtikrina ir pakankamai gerą socialinę aplinką.
  6. Norėčiau iš anksto žinoti apie gyvenimo (tiksliau mokymosi) sąlygas universiteto bendrabučiuose, svarbiausia ir ar ten toliaruojamas triukšmas, kuris trukdytų mokytis, ir rūkymas kolidoriuose.
  7. Mokytojai labai gasdina del ateities, sustabdyti
  8. Dažniau kalbėti pamokose apie tai kas Jūsų laukia universitete, o ne tik ,,pamatysit, kaip bus''. Galbūt net reikėtų tam tikros papildomos pamokos, kur mokiniai galėtų uždavinėti klausimus ne tik mokytojams bet ir esamiems studentams.
  9. Mokykloje mokytojų elgesį su mokiniais
  10. Visų pirma, apie kokią adaptaciją mes kalbame? Jei mes turime apie ją kalbėti, tai ji jau yra per daug išpūstas burbulas: * Mokymosi sistema/apkrova tikrai nėra kažkas visiškai naujo. Egzaminų sesija kiekvienam dviliktokui yra jau suprantamas dalykas. * Savarankiškas gyvenimas. Čia mokykla ne prie ko, auklėjimas ir tik praktika padeda. * Atsakomybė. Įstojus į mokamą ar finansuojamą vietą atsakai už save. Tai nebent vienintelis esminis skirtumas. Nemanau, kad reikia kažko, nekurkime pasakų ir tiek. Dėkui.
  11. To negaliu atsakyti.
  12. Nežinau
  13. Nemanau, kad jis gali būti sklandesnis
  14. Daugiau domėtis studijuojama kryptimi
  15. Daugiau dalyvauciau universiteto veikloje
  16. Manau, kad ankstesnis klausimas buvo praktiškai toks pats, nes moksleiviui sunku keisti aplinką jos nepažįstant, joje nebuvus.
  17. Daugiau domeciausi
  18. Nieko nekeisčiau. Žinojau, kur važiuoju iš vyresnių draugų ir pusbrolių.
  19. Turbūt norėčiau kad jau mokykloje būtų informuojama apie galimus sunkumus, jiems ruošiama.
  20. Per klasės valandėles gimnazistams reikėtų daugiau pasakoti apie tai, kaip reikėtų integruotis į visą studijų aplinką, galėtų atvažiuoti svečiai iš universitetų, kad papasakotų kaip viskas vyksta
  21. Nieko nekeisčiau
  22. kad kuratoriai daugiau veiktu, o ne tik krikstynas/ cementa pravestu gal tiesiog informacijos trukumas
  23. Nežinau, tikriausiai, kad nieko.
  24. Jei iš mokytojų pusės, tai skatinčiau mokinius dalyvauti projektuose, kuriuos rengia universitetai, kaip pavyzdžiui VDU kiekvienais metais rengia projektą "Moksleivi, pabūk studentu" arba VU "Studentas vienai dienai". Šie projektai padeda iš arčiau susipažinti su studentišku gyvenimu ir leidžia pamatyti kas mūsų visų laukia ateityje.
  25. Buvau adaptuotas prie universiteto "olimpe" - niek daugiau nereikia supratimui
  26. Bent pormas kekias savaites tiksliau nurodyčiau studentui, ką reikia mokėti
  27. Ai, kad viskas šiaip normaliai
  28. Maziau mokslu pradzioje
  29. -
  30. Tai, ką sakiau apie atsiskaitymų sistemą: pirmais metais dalykai turėtų susidaryti iš kaupiamųjų pažymių (panašiai kaip mokykloje). Taip pat būtų gerai, kad maksimali paskaitos trukmė būtų iki 1,5val.. Taip pat reiktų keisti kai kurių dėstytojų požiūrį į mokymą, kartais jie turėtų aiškinti dalykus truputį suprantamiau, ir pan.
  31. paaukleciau univero destytojus
  32. Jau nuo 10klasės pažindinti mokinius su studijomis
  33. Nuodugniai papasakočiau apie studijavimą
  34. Nieko, viskas buvo visai sklandu.
  35. Manau reikėtų sumažinti įvaromos baimės ir streso lygį, tada ramia galva galima lengviau priimti pokyčius, tai vyksta komfortabiliau.
  36. Reiktų gal šiek tiek labiau koncentruoti į mažų miestelių, kaimų mokyklas, ir būtent ten skatinti domėjimąsi universitetu.
  37. Manau nieko.
  38. Norėčiau daugiau informacijos paties universiteto virtualioje erdvėje. Apie dalykus, kurių bus mokoma, kaip atrodys studento gyvenimas, aiškiai nurodytų mokymosi tikslų ir tam tinkamos medžiagos. Nes man pradžioj net nebuvo aišku nei kaip, nei ką, nei iš ko mokytis, kas tie "koliai", kiek jie nulemia bendro pažymio ir pan. Tai turėtų būt aiškiai ir tvirtai nustatyta, nes man buvo toks jausmas, kad atėjau į "bardaką".
  39. ieškočiau daugiau motyvacijos
  40. Neisivaizduoju
  41. ne
  42. Bendradarbiauti mokykloms su universitetais, dalyvauti projektuose
  43. reikia, kad nuo 9 klasės pradėtume mokytis ir ruoštis egzaminam ir kad nebūtų tokio didelio streso 11-12 klasėj. Kuo daugiau supažindinti su įvairiom studijų programom ir universitetais.
  44. „Sobieski Uogos“, gražios moterys, trankus electro Aš pasuku link stalo nešinas žetonu apvaliu Statau iš karto viską ant laimingo skaičiaus Fortūna šypsosi, šią naktį aš laimiu.
  45. supazindinciau su uzsienio universitetu stojimo tvarka ir reikalavimais, itraukciau i mokyklos kursa kompleksiniu skaiciu teorijos ir integravimo pagrindus.
  46. .
  47. Tam tikrus studijuojamus dalykus išmesčiau, nes nemanau, kad jie reikalingi ir net kartais kenkia mokytis pagrindinius dalykus tokius kaip matematika ir kiti
  48. Labiau sekčiau savo išlaidas, planuočiau laiką.
  49. Palaikyčiau artimesnius santykius su studentais ir pakviesčiau juos pakalbėti apie studijas.
  50. nemanau kad adapcijos periodas yra blogai. tiesiog reikia suteikti visas galimybes lengvai pasiekti informaciją ir sužinoti viską patiems.
  51. Nieko, viskas labai gerai
  52. nezinau
  53. -
  54. pratinciausi prie dideliu mokymosi kruviu
  55. .
  56. Realistiškiau pateikčiau informaciją apie laukiančias studijas, aukštąsias mokyklas, simuliuočiau paskaitas, skatinčiau moksleivius lankytis atvirų durų dienose...