Mokinių, turinčių obsesinį kompulsinį sutrikimą, ugdymo(si) ypatumai

GERBIAMI PEDAGOGAI,

Atliekame kursinio darbo tyrimą, kurio tikslas – atskleisti mokinių, turinčių obsesinį kompulsinį sutrikimą (OKS) ugdymo(si) ypatumus. 

Prašome atsakyti į visus anketoje pateiktus klausimus. Atsakydami į juos užtruksite iki 10 minučių.  Apklausa yra anoniminė. Apklausoje dalyvauja Lietuvos pedagogai, dirbantys mokyklinio ugdymo įstaigose. 

Apklausos rezultatai bus apibendrinti, laikantis anonimiškumo, konfidencialumo principų. Jei sutinkate dalyvauti apklausoje, pažymėkite atsakymus, tiksliausiai atitinkančius Jūsų nuomonę.

Dėkojame už dalyvavimą tyrime!

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų lytis:

Jūsų amžius

Koks yra jūsų pedagoginio darbo stažas?

Kokio tipo įstaigoje dirbate?

1. Jūsų darbo patirtis dirbant su elgesio ir emocijų sutrikimą turinčiais vaikais?

2. Mokinių, turinčių obsesinį kompulsinį sutrikimą, skaičius klasėje

3. Kokie specialistai teikia pagalbą jūsų ugdymo įstaigoje?

4. Apibūdinkite savo žinias obsesinį kompulsinį sutrikimą turinčių vaikų ugdyme:

Visiškai sutinku
Sutinku
Neturiu nuomonės
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Esu susipažinęs (-usi) su pagrindiniais šio sutrikimo bruožais
Man trūksta informacijos apie metodus, kuriuos būtų galima taikyti

5. Sunkumai su kuriais susiduria obsesinį kompulsinį sutrikimą turintys vaikai:

Visiškai sutinku
Sutinku
Neturiu nuomonės
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Dažnai jaučia nerimą ir baimę
Tų pačių klausimų kartojimas
Vaikas nepasitiki savo jėgomis
Silpna dėmesio koncentracija
Neefektyvus mokymasis savarankiškai
Nešvarumų baimė
Abejoja savo mintimis
Reikia, kad viskas būtų tvarkinga ir simetriška
Kontrolės praradimo baimė
Agresyvus ar seksualus elgesys praradus kontrolę
Problemos skaityti garsiai
Daiktų lietimas, tikrinimas, stalo pertvarkymas, žingsniavimas neįprastą kiekį kartų
Sunku priimti sprendimą, dažnai sako: „Nežinau“
Užtrunka ilgai, kol baigs paskirtą užduotį

6. Ar sutinkate, kad vaikai turintys obsesinį kompulsinį sutrikimą, išvardintose srityse patiria daugiausiai sunkumų?

Visiškai sutinku
Sutinku
Iš dalies sutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Kasdienių gyvenimo įgūdžių srityje
Fizinio aktyvumo srityje
Emocijų suvokimo ir raiškos srityje
Savivoka ir savigarba
Savireguliacija ir savikontrolė
Santykiai su suaugusiais
Santykiai su bendraamžiais
Aplinkos pažinimas
Meninė raiška
Estetinis suvokimas
Tyrinėjimas
Problemų sprendimas
Kūrybiškumas
Mokėjimas mokytis

7. Pasirinkite, kokius veiksmingiausius aplinkos struktūravimo būdus taikote ugdydama (-s) vaikus, turinčius obsesinį kompulsinį sutrikimą?

8. Įvertinkite ugdymo(si) pagalbos teikimo poreikį ir kokybę obsesinį kompulsinį sutrikimą turintiems vaikams:

Sutinku
Nesutinku
Klasės aplinka turi būti pritaikyta ir saugi
Vaikui reikalinga individuali mokyklos specialistų pagalba
Grupinis darbas yra tinkamiausias mokymosi būdas
Būtinas ilgesnio laiko suteikimas atliekant užduotis
Būtina pagirti mokinio pastangas valdant sutrikimą

9. Įvardinkite sunkumus, kuriuos patiriate ugdydama(-s) vaikus, turinčius obsesinį kompulsinį sutrikimą: