Mokinių, turinčių obsesinį kompulsinį sutrikimą, ugdymo(si) ypatumai

GERBIAMI PEDAGOGAI,

Atliekame kursinio darbo tyrimą, kurio tikslas – atskleisti mokinių, turinčių obsesinį kompulsinį sutrikimą (OKS) ugdymo(si) ypatumus. 

Prašome atsakyti į visus anketoje pateiktus klausimus. Atsakydami į juos užtruksite iki 10 minučių.  Apklausa yra anoniminė. Apklausoje dalyvauja Lietuvos pedagogai, dirbantys mokyklinio ugdymo įstaigose. 

Apklausos rezultatai bus apibendrinti, laikantis anonimiškumo, konfidencialumo principų. Jei sutinkate dalyvauti apklausoje, pažymėkite atsakymus, tiksliausiai atitinkančius Jūsų nuomonę.

Dėkojame už dalyvavimą tyrime!

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami.

Jūsų lytis:

Jūsų amžius

Koks yra jūsų pedagoginio darbo stažas?

Kokio tipo įstaigoje dirbate?

1. Jūsų darbo patirtis dirbant su elgesio ir emocijų sutrikimą turinčiais vaikais?

2. Mokinių, turinčių obsesinį kompulsinį sutrikimą, skaičius klasėje

3. Kokie specialistai teikia pagalbą jūsų ugdymo įstaigoje?

4. Apibūdinkite savo žinias obsesinį kompulsinį sutrikimą turinčių vaikų ugdyme:

5. Sunkumai su kuriais susiduria obsesinį kompulsinį sutrikimą turintys vaikai:

6. Ar sutinkate, kad vaikai turintys obsesinį kompulsinį sutrikimą, išvardintose srityse patiria daugiausiai sunkumų?

7. Pasirinkite, kokius veiksmingiausius aplinkos struktūravimo būdus taikote ugdydama (-s) vaikus, turinčius obsesinį kompulsinį sutrikimą?

8. Įvertinkite ugdymo(si) pagalbos teikimo poreikį ir kokybę obsesinį kompulsinį sutrikimą turintiems vaikams:

9. Įvardinkite sunkumus, kuriuos patiriate ugdydama(-s) vaikus, turinčius obsesinį kompulsinį sutrikimą:

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą