Mokinių įsivertinimo būdų ir metodų taikymas ugdymo procese.

Mielas ketvirtoke, 

Klaipėdos Valstybinės Kolegijos pradinio ugdymo pedagogikos trečio kurso studentė – Toma Jasienė atlieka tyrimą, kurio tikslas – išanalizuoti mokinių įsivertinimo būdų ir metodų taikymą ketvirtos klasės ugdymo procese. Tyrimo rezultatai bus apibendrinti ir pateikti pedagoginių studijų baigiamajame darbe. Apklausa yra anoniminė, Jūsų atsakymai konfidencialūs. Tinkamus klausimo atsakymus pažymėkite varnele.

Rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų nuomone, kurie teiginiai siejasi su savęs vertinimu? (Galimi keli pasirinkimo variantai).

2. Jūsų nuomone, kokia įsivertinimo(savęs vertinimo) nauda? (Galimi keli pasirinkimo variantai).

3. Kaip dažnai save įsivertinate pamokoje?

4. Kokiais metodais ir būdais save dažniausiai įsivertinate pamokoje?

Kiekvieną pamokąKartą per dienąKartą per savaitęKartą per mėnesįNeįsivertinu
Spalvų pagalba (šviesoforo metodas)
Aptardami savo rezultatus komandose/ su draugu
Atsakant į klausimus pvz: išmokau...., sužinojau.... (nebaigtų sakinių metodas)
Aptardami savo sėkmes ir nesėkmes (Refleksija)
Vertinant savo ar draugo darbą (netikras vertinimas)
Pagal paveikslėlius, schemas, diagramas
Informacinėmis technologijomis (planšetes, telefonas, kompiuteris)
Piešiant veidukus ar kitus sutartinius ženklus
Įsivertinimas pagal kriterijus, pvz: puikiai – atsakysite į 10 klausimų.
Pildant savo pamokos rezultatus dienoraštyje
Per tam tikrą laiką apibendrinate savo veiklą (žaibiška apklausa)
Voratinklio tinklas, kuriame pažymite savo pasiektus rezultatus pamokoje (Voratinklio metodas)
Trimis žodžiais aprašote savo pamokos veiklą (trižodė apžvalga)
Pamokos veiklą apibūdinant vienu sakiniu (telegrama)

5. Kokiose pamokose save įsivertinate dažniausiai?

Kiekvieną pamokąKartą per dienąKartą per savaitęKartą per mėnesįNeįsivertinu
Lietuvių kalba
Matematika
Pasaulio pažinimas
Dailė ir technologijos
Etika/tikyba
Anglų kalba
Fizinis ugdymas
Muzika
Šokis/teatras

6. Kokius įsivertinimo metodus siūlytumėte pamokose naudoti dažniau? (galimi keli pasirinkimo variantai).

7. Kaip dažniausiai pamokoje yra pateikiami įsivertinimo kriterijai ?

8. Ar pamokos įsivertinimo kriterijai jums pateikiami aiškiai?

9. Ar įsivertinimas pamokoje motyvuoja jus siekti geresnių rezultatų?

10. Jūsų nuomone, kada jūsų mokymosi rezultatai yra geresni?

Labai gerėjaGerėjaKartaisNegerėjaNeturiu nuomonės
Kai yra aiškūs pamokos tikslai, turinys, mokymo(si) metodai ir veiklos būdai, grįžtamasis ryšys ir kt. (mokymosi procesas)
Bendraamžių, mokytojų palaikymas, mokymosi stiliai ir kt. (mokymo(si) proceso dalyviai)
Mokyklos, klasės mokymosi erdvė, naudojamos informacinės technologijos ir kt. (fizinė erdvė)
Mokymosi motyvacija, psichologinė parama, bendravimas ir tarpusavio santykiai (Socialinės – psichologinės sąlygos)

11. Jūsų amžius?

12. Jūsų lytis?