Mokesčių mokėtojų konsultavimas

Kokie yra konsultacijų teikimo telefonu trūkumai?

  1. Brangiai lupa už skambučius.
  2. Ryšio metu gali būti tam tikri trikdžiai ir galimas nesusipratimas tarp užklausėjo ir konsultanto, informacijos iškraipymas.
  3. sunku įrodyti, kad buvo klaidingai pakonsultuota
  4. Jeigu konsultantas suklydo, negali irodyti, todel lieki pats kaltas del to kad "nezinojimas nuo istatymo neatleidzia"
  5. gali buti klaidinga ir to neirodysi, kad buvo pateikta klaidinga info
  6. Patikimumas
  7. žodinis paaiškinimas lieka tik žodiniu, o kai reikalas rimtas neirodysi, kad VMI taip pakonsultavo ir moki baudas
  8. Neturi tokios teisinės galios kaip individualus paaiškinimas raštu. Nelabai tinka sudėtingesniems atvejams, kai reikia laiko ir atskiro nagrinėjimo, gali skirtis įvairių tarnautojų nuomonė.
  9. neatsakingumas
  10. atsakymo gali ir nebuti