Mokesčių mokėtojų konsultavimas

Anketos duomenys bus panaudoti rasanat magistro baigiamaji darba. Labai dekoju visiems, pareiskusiems savo nuomone

Jūsų amžius

Lytis

Išsilavinimas

Jūsų užimamos pareigos

  1. Laisvo oro direktorius
  2. dfadsfadsf
  3. dirbanti pagal verslo liudijimą
  4. vyr.specialistas
  5. Moksleivis
  6. buhalterė
  7. valstybės tarnautojas
  8. vadybininke
  9. finansininkas
  10. vyr.finansininke
…Daugiau…

Ar jums yra suprantama šiuo metu egzistuojantys mokesčių įstatymai?

Kaip dažnai kreipiatės konsultacijų dėl mokesčių sumokėjimo ir apskaičiavimo?

  1. Kai sugenda skaičiuotuvas
  2. asdf
  3. kai iškyla neaiškumų
  4. retai
  5. Nesikreipiu
  6. kas mėn.
  7. retai
  8. kai susiduriu su realia situacija
  9. dažnai
  10. kiekviena menesi
…Daugiau…

Kur jūs kreipaitės konsultacijų dėl mokesčių sumokėjimo ir apskaičiavimo?

Kieno suteiktos konsultacijos jums atrodo patikimesnės:

Ar visada jums suteiktos konsultacijos būna profesionalios?

Kokiomis priemonėmis kreipiatės dėl konsultacijų VMI?

Kreipdamiesi dėl konsultacijų telefonu į VMI, iš kelinto karto prisiskambinate dažniausiai?

kaip galėtumėtė įvertinti VMI mokesčių konsultuoajnčių darbuotojų mandagumą?

kaip manote, kokia yra efektyviausia konsultacijų gavimo priemonė?

Kokie yra konsultacijų teikimo telefonu privalumai?

  1. Galiu kalbėtis kur noriu - ir kieme, ir virtuvėje, ir gatvėje...
  2. privalumas: visi pokalbiai yra įrašinėjami ir reikalui esant galima patikrinti konsultacijos tikslumą. Tik reikia užklausėjui žinoti tikslią datą ir laiką, konsult.pavardę.
  3. greitas būdas
  4. Gali paklausti apie visus iskilusius klausimus,kartais priklausomai nuo atsakymo kyla nauji klausimai, todel iskarto gali issiaiskinti
  5. greita
  6. Greitis
  7. Praktiškai realizuojama diskusija
  8. greičiau gaunamas atsakymas
  9. iš karto gauni konkretų atsakymą. Nereikia eikvoti laiko skaitant įstatymų santraukas.
  10. operatyvu
…Daugiau…

Kokie yra konsultacijų teikimo telefonu trūkumai?

  1. Brangiai lupa už skambučius.
  2. Ryšio metu gali būti tam tikri trikdžiai ir galimas nesusipratimas tarp užklausėjo ir konsultanto, informacijos iškraipymas.
  3. sunku įrodyti, kad buvo klaidingai pakonsultuota
  4. Jeigu konsultantas suklydo, negali irodyti, todel lieki pats kaltas del to kad "nezinojimas nuo istatymo neatleidzia"
  5. gali buti klaidinga ir to neirodysi, kad buvo pateikta klaidinga info
  6. Patikimumas
  7. žodinis paaiškinimas lieka tik žodiniu, o kai reikalas rimtas neirodysi, kad VMI taip pakonsultavo ir moki baudas
  8. Neturi tokios teisinės galios kaip individualus paaiškinimas raštu. Nelabai tinka sudėtingesniems atvejams, kai reikia laiko ir atskiro nagrinėjimo, gali skirtis įvairių tarnautojų nuomonė.
  9. neatsakingumas
  10. atsakymo gali ir nebuti
…Daugiau…

Kaip manote, ar reikalingas yra mokesčių mokėtojų konsultavimo telefonu centras?

Kaip manote, skambinant į tokį centrą, už skambučius turėtų mokėti:

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą