Mokesčių mokėtojų konsultavimas

Kokie yra konsultacijų teikimo telefonu trūkumai?

  1. Brangiai lupa už skambučius.
  2. Ryšio metu gali būti tam tikri trikdžiai ir galimas nesusipratimas tarp užklausėjo ir konsultanto, informacijos iškraipymas.
  3. sunku įrodyti, kad buvo klaidingai pakonsultuota
  4. Jeigu konsultantas suklydo, negali irodyti, todel lieki pats kaltas del to kad "nezinojimas nuo istatymo neatleidzia"
  5. gali buti klaidinga ir to neirodysi, kad buvo pateikta klaidinga info
  6. Patikimumas
  7. žodinis paaiškinimas lieka tik žodiniu, o kai reikalas rimtas neirodysi, kad VMI taip pakonsultavo ir moki baudas
  8. Neturi tokios teisinės galios kaip individualus paaiškinimas raštu. Nelabai tinka sudėtingesniems atvejams, kai reikia laiko ir atskiro nagrinėjimo, gali skirtis įvairių tarnautojų nuomonė.
  9. neatsakingumas
  10. atsakymo gali ir nebuti
  11. Konsultuojantysis gali atsakyti neteisingai, o mokesčių mokėtojas už tai moka baudas
  12. esant sudetingam klausimui klaidingai pakonsultuoja
  13. ...
  14. fizinio artumo nebuvimas - trukumas
  15. Trūkumai: reikalui esant negali remtis i tą atsakyma, nes niekas negarantuoja jo tikrumo.
  16. trukumas- negalima irodyti kad butent taip buvo pakonsultuota, pokalbiu islaidos
  17. negali paziuret pavizdziu ar panasiai
  18. žodis XXI a.lieka tik žodžiu.atsakingame reikale va-dovaučiausi tik dokumentu, nes esu pamokytas.
  19. Nepatikima, nes nebus įrodymų
  20. ginčo atveju neturi įridimosios galios