Mobiliojo ryšio operatorių teikiamų paslaugų vertės vartotojui kūrimas

Gerbiamas respondente,
Prašome Jūsų skirti kelias minutes savo laiko ir padėti Vilniaus universiteto Kauno humanitarinio fakulteto marketingo ir prekybos vadybos pirmojo kurso magistrantams, rengiantiems strateginio marketingo modulio projektą.
Šia anketa siekiama ištirti mobiliojo ryšio operatorių teikiamų paslaugų vertės vartotojui kūrimą.

Apklausa yra anoniminė. Iš anksto dėkojame!

3. Kokios priežastys lėmė Jūsų konkretaus mobiliojo ryšio operatoriaus pasirinkimą? (Galimi keli variantai)
Naudojuosi darbovietes skirtu telefonu su omnitel rysiu
Tinkamas mokėjimo bei paslaugų planas
Pirmas oper.LT - Omnis, tad prisirisimas vis pratesiant sutartis 2m. ir nesigilinant ka siulo kiti