Mobiliojo ryšio operatorių teikiamų paslaugų vertės vartotojui kūrimas

Gerbiamas respondente,
Prašome Jūsų skirti kelias minutes savo laiko ir padėti Vilniaus universiteto Kauno humanitarinio fakulteto marketingo ir prekybos vadybos pirmojo kurso magistrantams, rengiantiems strateginio marketingo modulio projektą.
Šia anketa siekiama ištirti mobiliojo ryšio operatorių teikiamų paslaugų vertės vartotojui kūrimą.

Apklausa yra anoniminė. Iš anksto dėkojame!

1. Ar naudojatės mobiliojo ryšio operatorių paslaugomis? ( Jei atsakėte „Ne“, pereikite prie 11 kl)

2. Kurio mobiliojo ryšio operatoriaus paslaugomis naudojatės? (Galimi keli variantai)

3. Kokios priežastys lėmė Jūsų konkretaus mobiliojo ryšio operatoriaus pasirinkimą? (Galimi keli variantai)

Kitas (įrašykite)

  1. Naudojuosi darbovietes skirtu telefonu su omnitel rysiu
  2. Tinkamas mokėjimo bei paslaugų planas
  3. Pirmas oper.LT - Omnis, tad prisirisimas vis pratesiant sutartis 2m. ir nesigilinant ka siulo kiti

4. Ar esate patenkintas Jūsų mobiliojo ryšio operatoriaus vartotojų aptarnavimu?

5. Per kiek laiko Jūsų mobiliojo ryšio operatorius sureaguoja į Jūsų užklausą ar dominantį klausimą? (įrašykite)

  1. Is karto
  2. 24
  3. 1 diena
  4. Per valandą
  5. Niekada nekilo jokių klausimų.
  6. žaibiškai
  7. neturejau dar klausimu
  8. iš karto
  9. per 15 min.
  10. Tuojau pat
…Daugiau…

6. Ar Jūsų mobiliojo ryšio operatorius pritaiko Jums individualiai nuolaidas?

7. Ar Jūsų mobiliojo ryšio operatorius patenkina Jūsų poreikius?

8. Kaip siūlytumėte Jūsų mobiliojo ryšio operatoriui didinti kuriamą vertę vartotojui? (įrašykite)

  1. Atsizvelgti i tai ko nori vartotojas ir stengtis pasiulyti jam priimtina varinta, o ne takyti standartinius pasiulymus kaip visiems vartotojams. Kol kas tik imoniu pageidavimus yra atsizvelgiama ir pasiulomi patys geriausi sprendimai. Fiziniai asmenys ne tokie svarbus.
  2. -
  3. Daugiau lankstumo su esamais klientais
  4. mažinti kainas
  5. Pardavinėti naujausius mobiliuosius telefonus maziausiomis kainomis
  6. Nezinau
  7. Suteikti daugiau privilegijų lojaliems vartotojams
  8. Pasiūlytų individualiai pritaikytą planą.
  9. daugiau akcijų steigti
  10. Išlaikant kokybę, konkuruoti kainomis ir paslaugomis su konkurentais, diegti naujoves. Visada domėtis esamais klientais, ne tik bandyti pritraukti naujus.
…Daugiau…

9. Dėl kokios priežasties keistumėte savo mobiliojo ryšio operatorių?( Galimi keli variantai)

Kitas (įrašykite)

  1. Lankstumo su klientu.
  2. jei duotu nauja mobilu telefona nemokamai
  3. jei ir draugai pereitu
  4. Esu pilnai viskuo patenkintas

10. Kiek vidutiniškai per mėnesį išleidžiate už mobiliojo ryšio paslaugas?

11. Kokia Jūsų lytis?

12. Kiek Jums metų?

13. Vietovė, kurioje gyvenate

14. Koks Jūsų išsilavinimas?

15. Kokios Jūsų pajamos per mėnesį?

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą