MARKETINGO KUMUNIKACIJOS SPRENDIMAI DIDINANT ŽINOMUMĄ KAVINĖSE

Dėl kokių priežasčių negrįžtumėte į maitinimo įstaigą?

  1. dėl nerastos kokybės, blogo aptarnavimo
  2. Dėl darbuotojų nemandagumo
  3. Personalo ir prastos maisto kokybės
  4. Jei rasčiau bėgiojančią žiurkę
  5. Dėl nešviežio maisto, nemandagaus bendravimo ir didelių kainų.
  6. Dėl prasto maitinimo ir prasto personalo
  7. Neskanu, brangu, nemandagus aptarnavimas.
  8. Blogo aptarnavimo, veiklos trūkumų vaikams, prasto maisto
  9. Brangu, neskanu
  10. Jeigu buvo neskanu tai ir negrisiu
  11. Purvo,higienios,maisto kokybės,kvapo aplinkos.
  12. Jei kelis kartus iš eilės būtų pateiktas neskanus maistas ar būtų pastoviai surugę, pikti padavėjai.
  13. Prastos maisto kokybės ir labai nemandagaus aptarnavimo
  14. Prasto maisto, prastos aptarnavimo kokybės
  15. Jei butų neskanus maistas
  16. Dėl prastos maisto kokybės
  17. Dėl nekokybiško ir neskanaus maisto
  18. Dėl neskanaus maisto
  19. Neskanaus maisto
  20. Kaina neatitinka kokybės
  21. Prasto aptarnavimo, blogos maisto ir kainos santykio.
  22. Sugedęs maistas
  23. Prasto maisto, antisanitarinių sąlygų. Jeigu kaina neatitiktų maisto kokybės
  24. Prastas maistas
  25. Labai prasto aptarnavimo, nepagarbaus persolalo elgesio, neskanaus maisto
  26. maisto kokybes, kainos, aptarnavimo, aplinkos
  27. Sugedęs maistas, nešvarūs indai, nepagarbus aptarnavimas
  28. Prastas aptarnavimas