MARKETINGO KUMUNIKACIJOS SPRENDIMAI DIDINANT ŽINOMUMĄ KAVINĖSE

Sveiki, esu Verslo ir entreprenerystės studijų programos studentė. Rašau magistrinį darbą apie marketingo komunikacijos sprendimus didinant kavinių ir maitinimo įstaigų žinomumą. Kviečiu jus visus sudalyvauti mano apklausoje ir taip man padėti išsiaiškinti marketingo sprendimų subtilybes.

Kokiame mieste gyvenate?

Koks Jūsų amžius?

Ar mėgstate valgyti viešose įstaigose?

Kas maitinimo įstaigose jums svarbiausia?

Dėl kokių priežasčių negrįžtumėte į maitinimo įstaigą?

  1. dėl nerastos kokybės, blogo aptarnavimo
  2. Dėl darbuotojų nemandagumo
  3. Personalo ir prastos maisto kokybės
  4. Jei rasčiau bėgiojančią žiurkę
  5. Dėl nešviežio maisto, nemandagaus bendravimo ir didelių kainų.
  6. Dėl prasto maitinimo ir prasto personalo
  7. Neskanu, brangu, nemandagus aptarnavimas.
  8. Blogo aptarnavimo, veiklos trūkumų vaikams, prasto maisto
  9. Brangu, neskanu
  10. Jeigu buvo neskanu tai ir negrisiu
…Daugiau…

Ar Jums svarbu Kavinės/maitinimo įstaigos reputacija ir kitų žmonių nuomonė viešoje erdvėje?

Iš kokių žiniasklaidos priemonių sužinote apie naujas maitinimo vietas?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą