Userarunebz
Vieša
Pranešti

Marijampolės FK "Sūduva" teikiamų paslaugų kokybė

GERB. RESPONDENTE LKKA, sporto ir turizmo vadybos V kurso studentės Arūnė Bilunskaitė ir Giedrė Jakubauskienė atliekame tyrimą, siekiant išsiaiškinti , FK „Sūduva“ teikiamų paslaugų kokybės spragas. Ši apklausa atliekama tik edukaciniais tikslais, anketa yra anoniminė, gauti duomenys bus panaudoti tik praktiko ataskaitos darbe. Prašome įvertinti teiginius nuo 1 iki 5 ir pažymėkite po vieną atsakymą prie kiekvieno pateikiamo veiksnio. Dėkojame už nuoširdžius Jūsų atsakymus, kurie padės objektyviai atlikti tyrimą.
Pic
1. Klubo „Sūduva“ svetainės dizainas : *
2. Klubo „Sūduva“ svetainės atnaujinimas: *
3. Informacijos operatyvumas klubo „Sūduva“ svetainėje: *
4. Esamos papildomos paslaugos klubo svetainėje (konkursai, akcijos, tiesioginės transliacijos ir kt.): *
5. Klubo „Sūduva“ vadovų darbas dėl klubo populiarinimo : *
6. Informacijos apie rungtynes ir bilietus tikslumas : *
7. Paprasta įsigyti bilietus į rungtynes : *
8. Aptarnaujančio personalo paslaugumas rungtynių metu : *
9. Komandos žaidėjų „prieinamumas“ (galimybė pamatyti iš arčiau, pabendrauti) : *
10. Pakankamas dėmesys klubo fanams : *
11. Lengva įsigyti klubo atributikos : *
12. Klubo atributikos asortimentas : *