Marijampolės FK "Sūduva" teikiamų paslaugų kokybė
GERB. RESPONDENTE
LKKA, sporto ir turizmo vadybos V kurso studentės Arūnė Bilunskaitė ir Giedrė Jakubauskienė atliekame tyrimą, siekiant išsiaiškinti , FK „Sūduva“ teikiamų paslaugų kokybės spragas. Ši apklausa atliekama tik edukaciniais tikslais, anketa yra anoniminė, gauti duomenys bus panaudoti tik praktiko ataskaitos darbe. Prašome įvertinti teiginius nuo 1 iki 5 ir pažymėkite po vieną atsakymą prie kiekvieno pateikiamo veiksnio. Dėkojame už nuoširdžius Jūsų atsakymus, kurie padės objektyviai atlikti tyrimą.
![Marijampolės FK "Sūduva" teikiamų paslaugų kokybė](/rails/active_storage/blobs/proxy/eyJfcmFpbHMiOnsibWVzc2FnZSI6IkJBaHBBallDIiwiZXhwIjpudWxsLCJwdXIiOiJibG9iX2lkIn19--66fea0058d2e01a83494b26ca54df1dd4c369a43/img.webp)
1. Klubo „Sūduva“ svetainės dizainas : *
Grafikas
Lentelė
2. Klubo „Sūduva“ svetainės atnaujinimas: *
Grafikas
Lentelė
3. Informacijos operatyvumas klubo „Sūduva“ svetainėje: *
Grafikas
Lentelė
4. Esamos papildomos paslaugos klubo svetainėje (konkursai, akcijos, tiesioginės transliacijos ir kt.): *
Grafikas
Lentelė
5. Klubo „Sūduva“ vadovų darbas dėl klubo populiarinimo : *
Grafikas
Lentelė
6. Informacijos apie rungtynes ir bilietus tikslumas : *
Grafikas
Lentelė
7. Paprasta įsigyti bilietus į rungtynes : *
Grafikas
Lentelė
8. Aptarnaujančio personalo paslaugumas rungtynių metu : *
Grafikas
Lentelė
9. Komandos žaidėjų „prieinamumas“ (galimybė pamatyti iš arčiau, pabendrauti) : *
Grafikas
Lentelė
10. Pakankamas dėmesys klubo fanams : *
Grafikas
Lentelė
11. Lengva įsigyti klubo atributikos : *
Grafikas
Lentelė
12. Klubo atributikos asortimentas : *
Grafikas
Lentelė