Lopšelio-darželio pedagogų bendradarbiavimas su ugdytinių tėvais

9. Kokių turite pasiūlymų, siekiant užtikrinti sklandų tėvų ir pedagogų bendravimą ir bendradarbiavimą, kuriant kuo sėkmingesnį ugdymą vaikams?

  1. Būtų puiku, jeigu auklėtojos pildytų dienyną apie vaikučio pasiekimus arba kokių įgūdžių vaikui trūkta, kur reikia pasitempti. Dienynas gali būti pildomas ne kasdien, bet bent kartą per savaitę, ką vaikai veikė, ko šiuo metu jie mokosi. Pavyzdžiui, puikus pavyzdys buvo su projektu "Žalioji palangė" tuo pačiu metu tiek namuose, tiek darželyje vaikai augino augalus, mokėsi sodinti, laistyti ir pan. Taip pat paukščių, gyvūnų pažinimas, daugiau žinant kokia veikla šiuo metu vyksta darželyje, galime pagilinti žinias, su vaikais būtent šia tema pasimokyti papildomai namuose.
  2. Bendrauti elektroniniu paštu, sukurti facebook grupę, rengti gyvus susitikimus sprendžiant problemas ir išsikeliant ugdymo tikslus ir bendrai jų siekant.
  3. manau būtų patogu stebėti e. dienyne pasiekimus ir veiklas, norisi ,kad apie renginius ar reikalingas priemones atsinešti būtų informuojama kaip galima iš ankščiau.
  4. Tiesiog bendrauti ir pasakyti prašymus ar siūlymus.
  5. Daugiau informacijos ir bendravimo kita forma, el.dienyne, soc. medijose ir pan., nes grupėje informaciją perskaityti nėra laiko ir pateikta ne visa. O elelktroninėje erdvėje būtų galimybė užduoti klausimus, diskutuoti ir pan. Tai būtų patogesnė forma.
  6. Daryti susirinkimus, kviesti tėvus daugiau prisidėti prie renginių, užsiėmimų
  7. Įdiegti elektroninį dienyna; organizuoti kartą per mėnesį ar rečiau individualius pedagogų ir tėvų susitikimus.
  8. Aukletojams kuo daugiau kalbėti su tėvais, papasakoti, kas nesiseka, kur vaiko stiprioji puse ir pan, kad rasti bendrus ugdymo susitarimus.
  9. Kolkas viskas atrodo labai gerai, aukletojos patinka ir bendravimo uztenka
  10. Siūlyčiau tėvams dažniau organizuoti ir dalyvauti vaikučių užsiėmimuose grupėse.