Lopšelio-darželio pedagogų bendradarbiavimas su ugdytinių tėvais
MIELI, UGDYTINIŲ TĖVELIAI ar GLOBĖJAI,
Siekiant sklandaus ugdytinių tėvų ir lopšelio-darželio „Giliuko“ pedagogų bendravimo ir bendradarbiavimo ugdymo procese, norėtume užduoti Jums kelis nesudėtingus klausimus.
Anketa yra anoniminė, atsakymai bus pateikiami tik apibendrinta forma.
Dėkojame už skirtą laiką ir galimybę tobulėti!
Anketa neprieinama
1. Ar įstaigoje Jums yra sudarytos tinkamos sąlygos teikti pasiūlymus ugdymo klausimais, bendradarbiauti su pedagogais?
2. Kuo galėtumėte prisidėti, kuriant pilnavertį ugdymo procesą savo vaikams?
Kita
- Jau paliekame darželį, tad nelabai kuo ir galėtumėme prisidėti.
3. Ar Jus tenkina informacijos apie Jūsų vaiką iš grupės auklėtojų, specialistų pateikimo būdai ir kokybė?
4. Ar norėtumėte stebėti savo vaiko pasiekimus ir savaitės veiklą elektroniniame dienyne musudarzelis.lt?
5. Koks būdas Jums būtų tinkamiausias sužinoti informaciją apie Jūsų vaiko ugdymosi situaciją?
6. Ar atvyktumėte į konsultacijas su grupės auklėtoja/specialistais dėl vaiko ugdymo(-si) pasiekimų, sunkumų ir kt.?
7. Ar dalyvautumėte darželyje organizuojamose nemokamose paskaitose?
8. Kokios paskaitų temos Jus domintų?
- psichologinės taip pat apie vaikų ugdymą
- Viskas yra svarbu ir įdomu.
- Vaikų auklėjimas, motyvavimas, tinkamos emocijų raiškos mokymo
- sveika mityba, darželio adaptacija, emocijų valdymas, psichologini stabilumas, tikrosios vertybės, vaikų ir tėvų tarpusavio ryšys.
- Vaiko emocinis auklėjimas
- Elgesio problemos ir sprendimai, sveika mityba, rekomendacijos ugdymo klausimais.
- Vaiko psichologija, auklėjimas
- Paskaitos su psichologais apie vaikų auklėjimą, bet specialistas iš atitinkamos srities įstaigos, o ne darželio.
- Kaip elgtis su jautriu vaiku
- Kaip suvaldyti vaiko pykčio priepuolius ar net jų išvengti; Konfliktų sprendimas; Auklėjimas be bausmių.
9. Kokių turite pasiūlymų, siekiant užtikrinti sklandų tėvų ir pedagogų bendravimą ir bendradarbiavimą, kuriant kuo sėkmingesnį ugdymą vaikams?
- Būtų puiku, jeigu auklėtojos pildytų dienyną apie vaikučio pasiekimus arba kokių įgūdžių vaikui trūkta, kur reikia pasitempti. Dienynas gali būti pildomas ne kasdien, bet bent kartą per savaitę, ką vaikai veikė, ko šiuo metu jie mokosi. Pavyzdžiui, puikus pavyzdys buvo su projektu "Žalioji palangė" tuo pačiu metu tiek namuose, tiek darželyje vaikai augino augalus, mokėsi sodinti, laistyti ir pan. Taip pat paukščių, gyvūnų pažinimas, daugiau žinant kokia veikla šiuo metu vyksta darželyje, galime pagilinti žinias, su vaikais būtent šia tema pasimokyti papildomai namuose.
- Bendrauti elektroniniu paštu, sukurti facebook grupę, rengti gyvus susitikimus sprendžiant problemas ir išsikeliant ugdymo tikslus ir bendrai jų siekant.
- manau būtų patogu stebėti e. dienyne pasiekimus ir veiklas, norisi ,kad apie renginius ar reikalingas priemones atsinešti būtų informuojama kaip galima iš ankščiau.
- Tiesiog bendrauti ir pasakyti prašymus ar siūlymus.
- Daugiau informacijos ir bendravimo kita forma, el.dienyne, soc. medijose ir pan., nes grupėje informaciją perskaityti nėra laiko ir pateikta ne visa. O elelktroninėje erdvėje būtų galimybė užduoti klausimus, diskutuoti ir pan. Tai būtų patogesnė forma.
- Daryti susirinkimus, kviesti tėvus daugiau prisidėti prie renginių, užsiėmimų
- Įdiegti elektroninį dienyna; organizuoti kartą per mėnesį ar rečiau individualius pedagogų ir tėvų susitikimus.
- Aukletojams kuo daugiau kalbėti su tėvais, papasakoti, kas nesiseka, kur vaiko stiprioji puse ir pan, kad rasti bendrus ugdymo susitarimus.
- Kolkas viskas atrodo labai gerai, aukletojos patinka ir bendravimo uztenka
- Siūlyčiau tėvams dažniau organizuoti ir dalyvauti vaikučių užsiėmimuose grupėse.