Lojalumo programos

Kokias lojalumo programas arba kitas priemones pasiūlytumėte Lietuvos mobilaus ryšio kompanijoms?

  1. jokiu
  2. daugiau demesio skirti savo klientams
  3. Nuolaida nuo sąskaitos sumos dydžio
  4. Duoti dovanų su kompanijos atributika, pateikus kuo daugiau senų papildymo kortelių.
  5. mazesnes kainas, o siaip siulyciau padaryti ivairiu lojalumo programu priklausomai nuo amziaus ir to, ko nori klientas
  6. Atskirti lojalumo programas nuo pasiulymu naujiems vartotojams. T.y. daugiau demesio skirti esamiems vartotojams.
  7. nezinau
  8. Daugiau geru pasiulymu seniems abonentams, nes dabar kovojama yra tada, kai klientas migruoja tarp tinklu.
  9. .
  10. Geriausia lojalumo programa - pastovumas ir sutarciu salygu laikymasis. Manau, kad klientas turetu pasirinkti lojalmo programa ar kokia nors akcija pratesdamas ar pasirasydamas sutarti, o ne gauti jas "is dangaus".
  11. Už lojalumą mažinti pokalbių tarifus
  12. nemokamos abonento kortelės abonento šeimos nariams ar draugams, su kažkiek litų pradinėje sąskaitoje
  13. Siulyciau taikyti nuolaidu paketus ilgameciams klientams.
  14. Nežinau
  15. mazinti pokalbiu tarifus
  16. mazesni tarifai; kvietimai i renginius, pries tai rengini suderinus su klientu, o ne siulant aklai.
  17. nzn
  18. Demesys klientui
  19. siuo momentu tikrai nesugalvoju
  20. Akciju dienas, kai galima kalbeti, pavyzdziui, uz kelis centus per minute... Ar diena, kai visi sms nemokami.. Daugiau renginiu lojaliems klientams.
  21. omnitel siulyciau isvis tokia kaipo lojalumo programa ivesti..
  22. Neįsivaizduoju.
  23. Panasias kaip uzsienyje - nemokamus telefono aparatus seniems klientams, kiekviena karta pasibaigus ju sutarciai ir ja pratesiant:)
  24. Nuolaidu programos esamiems klientams, o ne tik naujiems
  25. daugiau ir įvairesnių lojalumo programų ilgalaikiams privatiems klientams
  26. nuolaidas
  27. pagrindinės lojalumo programos turetų būti siejamos su paslaugų, prietaisų nuolaidomis, akcijomis, taškai ar įvairios akcijos seniems klientams, nuolaidas renginiams. to labai trūksta seniems OMNITEL ryšio operatoriaus abonentams, nes susidaro vaizdas, kad naujiems abonentams yra skiriama daugiau nei seniems, kurie jų paslaugomis naudojasi porą ir daugiau metų.
  28. didesnes nuolaidas mob. telefonams
  29. Mazesnius pokalbiu tarifus taikyti kartu su kuo mazesniu menesiniu mokesciu.
  30. atpiginti tarifus!!!!!
  31. nezinau
  32. nezinau
  33. Nuolaidos teikiamoms paslaugoms ir aparaturai isigyti.
  34. daugiau nemokamų minučių
  35. tas, kurias pazymejau auksciau
  36. Mazi tarifai ir santykinai gera rysio kokybe yra mano pagrindinis kriterijus renkantis mobiliojo rysio operatoriu
  37. Nuolaidas nuo saskaitu.
  38. mažesnius tarifus ar saskaitu papildymus
  39. Pasiulyciau kuo greiciau i rinka paleisti daugiau telefonu su 2 rysio kortelemis. Laukiu nesulaukiu :) Dar patiktu, jeigu nebutu tokios astrios konkurencijos tarp paslaugu tiekeju ir tarifai skambinant tarp skirtingu tinklu butu kuo minimalesni.
  40. -
  41. Išmok sudarinėt anketas.
  42. Uz ilgameti naudojimas - nuolaidos pokalbiams ir telefonams arba netgi DOVANOS.
  43. saugoti senus klientus ir duoti jiems daugiau nuolaidu, geresnes salygas
  44. pigesni tarifai priklausomai nuo isbuvimo to operatoriaus tinkle, pvz kas metus pigtu tarifai ir panasiai.
  45. nemokami pokalbiai savaitgaliais ir vakarais;
  46. MAŽĖJANČIAS KAINAS UŽ PASLAUGAS PRILAUSOMAI NUO KLIENTO "STAŽO"
  47. Nuolaidos apmokant sąskaitas
  48. Kuo ilgiau naudojuosi kompanijos paslaugomis, tuo daugiau kas menesi (ar kitu terminu) galiu kalbeti arba siusti sms nemokamai
  49. Gpaslankesnė galimybės keisti tarifus
  50. Sumazinti skambuciu kainas.
  51. Savaite (ar kelias savaites) metuose nemokamu pokalbiu
  52. -
  53. Nieko :)
  54. Kiek LITU saskaita, tiek nemokamu minuciu arba SMSu gauni sekanti menesi savo operatoriaus tinkle
  55. -
  56. Nauju aparatų pirkimas
  57. -
  58. Reiketu is pradziu pasidometi kokios apskritai yra, o tada siulyti. todėl dabar nesiulau. :) Linkejimai nuo An.S. :)
  59. nežinau
  60. Siais laikais idejos perkamos uz pinigus :) o cia jau turetu buti irasyta ideja ;)
  61. .
  62. Nuolaidas saskaitoms, daugiau nemokamu renginiu lojaliems klientams, didesniu ir ivairesniu nuolaidu su lojalumo kortele.
  63. Gerai butu, jei informuotu klientus apie lojalumo programas, o ne paciam reiketu ieskoti ir dometis kas ir kaip.
  64. Man asmeniskai niekas niekada nesiule jokiu lojalumo programu.
  65. Akcijas, suteikiančias geresnius tarifus / nuolaidas telefono aparatams
  66. Pastaba: "Jūsų užsiėmimas" - reiketu dar parasyt "dirba/studijuoja", nes dvieju negalima cia pazymet.
  67. Pigesni tarifai
  68. Siuo metu net i dantis uz dyka neduodama, o Jus norite gauti vertingu patarimu. Brangieji, tai kainuoja.....
  69. nemalt šūdo
  70. ale ir daug čia tų klausimų
  71. Seniems klientams pasibaigus sutarčiai, kad jie pasiliktų, siūlyti geresnes sąlygas (geresnius telefonus, tarifus ir pan.) nei naujiems klientams. Man svarbiausia pas operatoriu ne lojalumo programos, o gera rysio kokybe ir siulomu maza paslaugu kaina, t.y. kad galeciau skambinti neribodama savo poreikiu ir mokeciau 20-35 Lt/men. Tele2 toks ir yra :)
  72. pigesni pokalbiai ir nuolaidos nuo saskaitos
  73. taskai uz lojaluma, nuolaidos, kvietimai i renginius
  74. teikti dovanas ir suvenyrus, gal but sveikinti (skaityti - dovanoti dovanas ar nuoliadas) su gimtadieniu lojalius ir ilgamecius klientus
  75. Nuolaidos pokalbiams, nemokami skambuciai, sms
  76. tarifu mazinimas, lojalumo korteles
  77. Nuolaidos užklientų atvedimą.
  78. -
  79. Geresni mokėjimo planai [Arba] reguliarios nuolaidos nuo sąskaitos
  80. Periodiskas tarifo mazinimas
  81. naudingas klientui :)
  82. Nuolaidos, akcijos, pasiulymai
  83. -
  84. nuolaidos nuo saskaitos, arba kokie nors taskai, kurios paskui galima butu konvertuoti i nemokamas zinutes minutes ir pan
  85. Man telefonas yra įrankis, kitaip daiktas kuriuo prireikus galiu pasinaudoti, o ne gyvenimo būdas. Todėl man nė kiek nerūpi nei programos nei nuolaidos nei kiti psichologiniai, marketinginiai ar dar ten kokie korporaciniai triukai. aš už korporacijų žlugimą ir antikapitalizmą. AČIŪ KAD DOMITĖS!!!
  86. manau svarbiausia klientui jaustis svarbiam, kad iškilusios problemos būtų operatyvia sprendžiamos.
  87. -
  88. nezinau
  89. Realios nuolaidos telefono aparatams, be "paslaugos" mokesčio mobilus iškart:) Nuolaidos tarifams lojaliems klientams
  90. -