Lojalumo programos
Sveiki, esu Vilniaus
universiteto Komunikacijos
fakulteto magistro studijų
studentė, atlieku apklausą
apie klientų lojalumą
Lietuvos telekomunikacijų ir
mobilaus ryšio kompanijoms.
Anketa skirta mobilaus ryšio
kompanijų klientams,
besinaudojantiems mėnesinio
apmokėjimo paslaugomis arba
išankstinio mokėjimo
kortelėmis (Ežys, Labas,
Pildyk ir kt.).
Apklausos autorė užtikrina
dalyvių anonimiškumą.
Iš anksto dėkoju už
dalyvavimą apklausoje.
Kokiomis mobilaus ryšio paslaugomis šiuo metu naudojatės? Jeigu naudojate kelias, pažymėkite visas.
Kuri paslauga yra pagrindinė, t.y. kurią naudojate dažniausiai?
Kiek laiko nepertraukiamai naudojatės pagrindinio operatoriaus paslaugomis?
Kieno vardu registruotas jūsų pagrindinis mobilaus ryšio abonentas?
Kas apmoka sąskaitas už jūsų pagrindinį abonentą / pildymo kortelę?
Kokio dydžio vidutiniškai yra jūsų pagrindinio abonento sąskaita / kiek į mėnesį papildoma kortelė?
Ar jaučiatės lojalus pagrindiniam mobilaus ryšio operatoriui?
Ar jūsų pagrindinis operatorius taiko lojalumo programas?
Kokias lojalumo programas siūlo jūsų pagrindinis operatorius?
Kokios lojalumo programos jums būtų naudingos?
Ar gaunate dovanų, nuolaidų, specialių akcijų kaip lojalus mobilaus ryšio operatoriaus klientas?
Kuris operatorius, jūsų manymu, savo seniems klientams taiko daugiausiai lojalumo programų?
Vertingi lojalumo pasiūlymai mobilaus ryšio operatorių klientams padeda juos išlaikyti
Jūsų pagrindinio operatoriaus siūlomos lojalumo programos jums atrodo įdomios ir patrauklios
Jūsų pagrindinio operatoriaus siūlomos lojalumo programos atitinka jūsų poreikius
Siūlomos lojalumo programos skatina jus jaustis svarbiu kompanijai klientu
Jūsų pagrindinio operatoriaus siūlomos lojalumo programos daro jį pranašesnį už konkurentus
Siūlomos lojalumo programos skatina jus nekeisti esamo operatoriaus paslaugų į konkurentų paslaugas
Jūsų pagrindinis operatorius savo nuolatinius klientus vertina labiau, nei naujus
Malonus aptarnavimas ir operatoriaus dėmesys jums yra svarbesni, nei nedideli kainų pokyčiai
Malonus aptarnavimas ir dėmesys jums yra svarbesni, nei išskirtinai aukšta paslaugų kokybė
Lojalumo programos jums yra svarbesnės, nei nedideli kainų pokyčiai
Lojalumo programos jums yra svarbesnės, nei išskirtinai aukšta paslaugų kokybė
Lojalumo programos jums yra svarbesnės, nei malonus aptarnavimas ir operatoriaus dėmesys
Kokias lojalumo programas arba kitas priemones pasiūlytumėte Lietuvos mobilaus ryšio kompanijoms?
- jokiu
- daugiau demesio skirti savo klientams
- Nuolaida nuo sąskaitos sumos dydžio
- Duoti dovanų su kompanijos atributika, pateikus kuo daugiau senų papildymo kortelių.
- mazesnes kainas, o siaip siulyciau padaryti ivairiu lojalumo programu priklausomai nuo amziaus ir to, ko nori klientas
- Atskirti lojalumo programas nuo pasiulymu naujiems vartotojams. T.y. daugiau demesio skirti esamiems vartotojams.
- nezinau
- Daugiau geru pasiulymu seniems abonentams, nes dabar kovojama yra tada, kai klientas migruoja tarp tinklu.
- .
- Geriausia lojalumo programa - pastovumas ir sutarciu salygu laikymasis. Manau, kad klientas turetu pasirinkti lojalmo programa ar kokia nors akcija pratesdamas ar pasirasydamas sutarti, o ne gauti jas "is dangaus".