LOGISTINIO KLIENTŲ APTARNAVIMO TYRIMAS UAB „DHL LIETUVA”

Gerb. Respondente,

Esu studentė. Atlieku UAB „DHL LIETUVA" logistinio klientų aptarnavimo tyrimą. Maloniai prašau atsakyti į pateiktus klausimus. Pažymėkite ( varnele) Jums tinkantį/tinkančius atsakymą/atsakymus. Anketa yra anoniminė, todėl tikiuos nuoširdžių atsakymų.

Rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų lytis

Jūsų amžius

Jūsų išsilavinimas

Jūsų gaunamos pajamos per mėnesį (netto)

Ar esate (buvote) DHL LIETUVA klientu

Kiek metų esate (buvote) DHL LIETUVA klientu

Įvertinkite skirtingus DHL LIETUVA klientų aptarnavimo elementus prieš sandorį balais nuo 1 iki 5 (1 - žemiausias įvertinimas; 5 - aukščiausias įvertinimas)

12345
Klientų aptarnavimo sistemos patogumas
Išsamios ir aktualios informacijos suteikimas
Pasiūlymų ir alternatyvų teikimas
Aptarnavimo prieš sandorį kokybė

Įvertinkite skirtingus DHL LIETUVA klientų aptarnavimo elementus sandorio metu (balais nuo 1 iki 5; 1- žemiausias įvertinimas; 5 - aukščiausias įvertinimas)

12345
Užsakymo pristatymo greitis
Užsakymo pristatymo kokybė
Komunikacija užsakymo įgyvendinimo metu
Siuntos pristatymo deklaruojamo laiko tikslumas

Įvertinkite skirtingus DHL LIETUVA klientų aptarnavimo elementus sandorio metu (balais nuo 1 iki 5; 1- žemiausias įvertinimas; 5 - aukščiausias įvertinimas)

12345
Pakuotės kokybė
Siuntos gražinimo proceso paprastumas
Galimybė įvertinti paslaugą (pateikti atsiliepimą)

Ar sutinkate su šiais teiginiais apie DHL LIETUVA klientų logistinį aptarnavimą ( 1 - visiškai sutinku; 5 - visiškai nesutinku)

12345
Įmonės klientų logistinis aptarnavimas yra aukščiausio lygio
Įmonės klientų logistinis aptarnavimas yra geresnis, nei kitose kompanijose
Įmonės klientų logistinis aptarnavimas tobulintinas
Įmonės klientų logistinis aptarnavimas yra DHL LIETUVA vizitinė kortelė
DHL visada operatyviai išsprendžia iškilusias problemas