LOGISTINIO KLIENTŲ APTARNAVIMO TYRIMAS UAB „DHL LIETUVA”

Gerb. Respondente,

Esu studentė. Atlieku UAB „DHL LIETUVA" logistinio klientų aptarnavimo tyrimą. Maloniai prašau atsakyti į pateiktus klausimus. Pažymėkite ( varnele) Jums tinkantį/tinkančius atsakymą/atsakymus. Anketa yra anoniminė, todėl tikiuos nuoširdžių atsakymų.

Jūsų lytis

Jūsų amžius

Jūsų išsilavinimas

Jūsų gaunamos pajamos per mėnesį (netto)

Ar esate (buvote) DHL LIETUVA klientu

Kiek metų esate (buvote) DHL LIETUVA klientu

Įvertinkite skirtingus DHL LIETUVA klientų aptarnavimo elementus prieš sandorį balais nuo 1 iki 5 (1 - žemiausias įvertinimas; 5 - aukščiausias įvertinimas)

Įvertinkite skirtingus DHL LIETUVA klientų aptarnavimo elementus sandorio metu (balais nuo 1 iki 5; 1- žemiausias įvertinimas; 5 - aukščiausias įvertinimas)

Įvertinkite skirtingus DHL LIETUVA klientų aptarnavimo elementus sandorio metu (balais nuo 1 iki 5; 1- žemiausias įvertinimas; 5 - aukščiausias įvertinimas)

Ar sutinkate su šiais teiginiais apie DHL LIETUVA klientų logistinį aptarnavimą ( 1 - visiškai sutinku; 5 - visiškai nesutinku)

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą