Logistikos paslaugų ir klientų lojalumo įvertinimo anketa

Šia anketa norima sužinoti apie logistikos įmonių klientų paslaugų pirkimo tendencijas, jų pasirinkimus ir lojalumą. Tai yra anonimiška anketa, o rezultatai bus naudojami tik akademinėje erdvėje.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų lytis?

Jūsų amžius?

Ar kada nors teko naudotis logistikos paslaugomis?

Kaip dažnai naudojatės logistikos paslaugomis?

Kokio dydžio siuntinius dažniausiai vežate/siunčiate?

Kurios įmonės paslaugomis dažniausiai naudojates?

Nuo 1 (labai svarbu) iki 5 (visiškai nesvarbu) įvertinkite, kiek jums svarbūs aspektai renkantis logistikos paslaugas teikiančias įmones?

1 (labai svarbu)
2 (svarbu)
3 (nei svarbu, nei nesvarbu)
4 (nesvarbu)
5 (visiškai nesvarbu)
Atsiskaitymai nuolaidomis ar prizais už kiekvienus kartu praleistus metus
Asmeninis dėmesys
Lojalumo nuolaidos
Pastovumas
Artimiausių žmonių naudojimasis paslaugomis
Paslaugų kokybė
Kompanijos įvaizdis
Kaina

Ar esate susidūrę su logistikos įmonės lojalumo programomis?

Ar manote, kad esate lojalus klientas?

Kaip manote, kuris variantas labiausiai priimtinas kaip lojalumo skatinimo priemonė logistikos įmonėje? Įvertinkite nuo 1 (labai tinka) iki 5 (visiškai netinka)

1 (labai tinka)
2 (tinka)
3 (nei tinka, nei netinka)
4 (netinka)
5 (visiškai netinka)
Akcijos, suteikiančios geresnes kainas
Nuolaidos nuo sąskaitos
Dovanos, siuvenyrai
Kvietimai į renginius
Taškai už išbūtą laiką klientu ir / arba sumokėtą sumą
Lojalumo kortelė, suteikianti nuolaidas partnerių paslaugoms ir prekėms
Nuolaidos už pravažiuotus kilometrus
Lojalumo programos netinka logistikos įmonėms

Sužinojus, kad įmonė pristatė naują lojalumo programą, ar tai paskatintų rinktis tą įmonę vietoj įprastai pasirenkamos?