LLA apklausa

2. Išskirkite kokias, Jūsų nuomone, funkcijas nekontaktinių valandų metu atlieka logopedai, bet jos nėra įtrauktos į šiuo metu esantį Logopedo pareigų reglamentą.

  1. Budėjimas pertraukų metu
  2. Renginių organizavimas, darbas įvairiose mokyklos veiklose, VGK komisijoje, projektinėje veikloje, metodinė veikla. Logopedai ruošia daug metodinių priemonių, rekomendacijų tėvams, dirba su visą šeimą. Mokytojas gauna už darbą su šeima priedus aip klasės auklętojas, o logopedas dirba nuolat su vaiko šeima.
  3. Kadangi mūsų darželyje nėra galimybės paimti visus vaikus (nėra reikiamo krūvio), vykdau prevencinę veiklą. Kitų veiklų metu einu į keturmečių grupę, vykdau projektą "Kelias į gražią vaiko kalbą". Rašiau finansuojamą projektą, kuriam parašyti, tikrai nelieka laiko kitų veiklu metu. Jį rašiau tiesiog namuose, aukojau savo šeimos laiką. Gavau 500 eu finansavimą. Bet man ir mano šeimai jokios naudos, jokio apmokėjimo.
  4. Rugsėjo mėn. ir atvykus arba išvykus naujiems mokiniams tvarkome duomenų bazę.
  5. Logopedai pavaduoja auklėtojas grupėse,nors ikimokyklinio ugdymo pedagogo kvalifikacijos neturi. Veda renginius. Dalyvauja audito vykdymo grupėje,kurioje kuria, apdoroja audito anketų duomenis, rengia rekomendacijas bendram ugdymui,nors yra baigę specialiąją pedagogiką. Švietimo pagalbos specialistai yra "kamštis" papildomų darbų atlikimo skylėms užkišti: lydi mokinius į renginius, pavaduoja kitus specialistus ir kt.
  6. veikla įvairiose darbo grupėse: audito, renginių organizavimo, įstaigos metinio veiklos plano kūrimui, vasaros stovyklose... ir kitose nepastoviose (pvz.: nuostatų kūrimas ir t.t.)
  7. Sąsiuvinių ir pratybų sąsiuvinių taisymas, projektų rašymas,dalyvavimas įstaigos ar miesto įvairių darbo grupių, komisijų veikloje, pasitarimuose
  8. -
  9. Visi mokykloje vykstantys posėdžiai, budėjimas pertraukų metu, dalyvavimas įvairių darbo grupių veiklose.maz
  10. Dalyvavimas darbo grupėse, atliekant vidaus auditą, rengiant įstaigos programą ir kitas programas (sveikatingumo ir pan.), nesusijusias su tiesiogine veikla. Dalyvavimas grupių tėvų ir visuotiniuose įstaigos susirinkimuose, bendruomenės renginiuose, šventėse po darbo valandų. Dalyvavimas darbo grupėse organizuojant įstaigos renginius, rengiant nuostatus, programas ir pan.