LL3. PROFESINIO KAPITALO IR LYDERYSTĖS MOKYMUISI RAIŠKOS MATAVIMO APKLAUSOS ORGANIZAVIMO IR IMTIES FORMAVIMO PRINCIPAI

2018 m. Alytaus švietimo įstaigos įsitraukė į Lyderių laiko 3 projektą. Pilotinių mokyklų bendruomenėms buvo pateikti klausimynai. Vadovaujantis jų rezultatais, kiekviena įstaiga išsikėlė prioritetines sritis, kurias įsipareigojo patobulinti. Kadangi praėjo metai, turime pateikti atskaitą apie rezultato pokytį, lyginant su praėjusiais metais. Teikiame Jums pakartotinai tą patį klausimyną, siekiant pamatyti tobulintų sričių pažangą. Tyrime dalyvauja įstaigos vadovai ir pedagogai. 

       

1. Aš visada išsakau savo nuomonę kolegoms apie jų profesinę veiklą.

2. Aš skatinu kolegas kartu bandyti mokinių mokymąsi gerinančius metodus.

3. Mokytojų darbotvarkėje yra numatytas konkretus laikas, skirtas mokinių pasiekimų aptarimui kartu su kolegomis.

4. Savo sprendimus dėl mokinių ugdymo reguliariai derinu su kolegomis.

5. Man sudarytos sąlygos stebėti kitų kolegų pamokas.

6. Jaučiuosi nelabai patogiai, kai mano pamokas stebi kiti kolegos.

7. Bendradarbiaudamas su savo mokyklos kolegomis, aš tikrai pagerinau mokinių mokymosi pasiekimus.

8. Siekdamas pagerinti savo ir kitų darbą, aš aktyviai bendradarbiauju su kolegomis iš kitų mokyklų.

9. Į mūsų su kolegomis darbinius susitikimus sistemingai įsitraukia ir direktorius.

10. Bendrai sutartos mokyklos vertybės man yra labai svarbios priimant profesinius sprendimus pamokoje.

11. Meilė ir aistra savo darbui man padeda priimti veiksmingus sprendimus.

12. Aš pasikliauju savo kolegių profesiniais patarimais ir pagalba.

13. Aš esu tikras, kad aš galėčiau būti kitų kolegų mentoriumi.

14. Pamokoje taikomas ugdymo strategijas nuolat atnaujinu atsižvelgdamas į edukologijos mokslo ir praktikos naujoves.

15. Nuolat kartu su kolegomis analizuoju mokinių darbą ir pasiekimus.

16. Aš nuolat kalbuosi su mokyklos vadovais apie tai, ko norėčiau mokytis, kur augti ir tobulėti.

17. Esu apgalvojęs ir kasdien stebiu konkrečius požymius, kurie rodo, kas buvo veiksminga mano pamokoje, o kas ne.

18. Man yra „įaugę į kraują“ stebėti ir vertinti tai, ką aš darau pamokoje.

19. Mes su kolegomis daug tikimės iš kiekvieno vaiko.

20. Bendradarbiaudamas su savo mokyklos kolegomis aš tikrai pagerinu savo darbą pamokoje.

21. Turiu veiksmingų pedagoginių strategijų, kaip mokyti skirtingų mokymosi poreikių/gebėjimų vaikus.

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą