Lietuvos sveikatos mokslų universiteto medicinos fakulteto III kurso studentų poilsio sąsajos su mokymosi proceso efektyvumu
Esame Lietuvos sveikatos mokslų universiteto medicinos fakulteto III kurso studentės Guostė Cinelytė ir Margarita Linkevič. Tyrimo metu siekiame ištirti LSMU medicinos fakulteto III kurso studentų poilsio sąsajas su mokymosi proceso efektyvumu. Tyrimas atliekamas anketavimo būdu. Anketos yra anoniminės ir atsakymai bus naudojami tik mokslo tikslams. Iškilus klausimams, galite kreiptis elektroniniu paštu: [email protected]. Tikimės nuoširdžių Jūsų atsakymų ir iš anksto dėkojame už atsakymus.
1. Kokia Jūsų lytis?
2. Kokia Jūsų gyvenamoji vieta?
3. Kaip galėtumėte įvertinti savo bendrą savijautą intensyvaus studijų ciklo mokymosi proceso metu?
4. Ar poilsis turi įtakos Jūsų mokymosi proceso efektyvumui (efektyvumas- naudingas darbo kiekis per laiko vienetą)?
5. Kokį poilsio būdą renkatės, kai norite pailsėti po intensyvaus mokymosi?
5.6 Kitas
- muzika
- Ilsiuosi visada, intensyviai nesimokau, nes vistiek niekada nėra jėgų.
- Serialai
- Grožinės literatūros skaitymas
- serialas
- Sportas, socialiniai tinklai
- Kompiuteriniai žaidimai, mėgstamas serijalas
- Žaidžiu kompiuterinius žaidimus, žiūriu mėgstamus serijalus
- Seksas
- Greitas seksas
6. Ar Jūsų pasirinktas poilsio būdas padeda?
7. Kaip manote, kaip Jūsų pasirinktas būdas/(-ai) padeda? Jei prieš tai pasirinkote, kad nepadeda, tuomet praleiskite šį klausimą.
7.5 Kitas variantas
- Taip pat padeda "išvalyti" galvą nuo mokslų ir neigiamų aplinkos trikdžių
- Padeda atsipalaiduoti ir sumažinti stresą
- Padeda pailsėti, pičku matjre