Lietuvos mobiliųjų telekomunikacijų taikomų lojalumo skatinimo priemonių įtaka klientų lojalumui

Šios anketos tikslas yra nustatyti, kaip Lietuvos telekomunikacijų taikomos lojalumo skatinimo priemonės veikia klientų lojalumą. Rezultatai bus panaudoti rašto darbe. Ačiū už atsakymus.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Ar naudojate mobilųjį telefoną?

Kurio/kurių operatorių paslaugomis naudojatės  ✪

Galimas daugiau nei vienas atsakymo variantas

Jei naudojatės keliais mobilaus ryšio operatoriais,išsirinkite pagrindinį mobiliojo ryšio operatorių ir jį įrašykite.

Toliau klausimus prašome atsakinėti apie šio mobiliojo ryšio operatorių

Kiek laiko esate šio operatoriaus klientas? ✪

Kurios operatoriaus teikiamos paslaugos Jums svarbiausios? ✪

Pažymėkite 5 Jums svarbiausius variantus

Pažymėkite, kuri/kurios Jūsų operatoriaus teikiamos paslaugos atitinka Jūsų lūkesčius ✪

Pažymėkite, kuri/kurios operatoriaus teikiamos paslaugos neatitinka Jūsų lūkesčių ✪

Ar jus tenkina šio mobiliojo operatoriaus paslaugų kainos?  ✪

1-netenkina, 7 -tenkina

Ar rekomenduotumėte šį mobilaus ryšio tiekėją savo artimiesiems? ✪

Jei ateityje prireiktų naujo mobiliojo ryšio abonento/kortelės, ar rinktumėtės tą patį rysio tiekėją? ✪

Kaip vertinate Jūsų turimo ryšio tiekėjo aptarnavimo kokybę  ✪

1-labai prastai, 7- labai gerai

Įvertinkite, kaip esate patenkintas savo mobiliojo ryšio operatoriumi? ✪

1-nepatenkintas; 7-patenkintas

Ar per artimiausią pusmetį planuojate keisti mobiliojo ryšio operatorių? ✪

Jūsų amžius ✪

Jūsų lytis ✪