Lietuvos mobiliųjų telekomunikacijų taikomų lojalumo skatinimo priemonių įtaka klientų lojalumui

Šios anketos tikslas yra nustatyti, kaip Lietuvos telekomunikacijų taikomos lojalumo skatinimo priemonės veikia klientų lojalumą. Rezultatai bus panaudoti rašto darbe. Ačiū už atsakymus.

Ar naudojate mobilųjį telefoną?

Kurio/kurių operatorių paslaugomis naudojatės

Jei naudojatės keliais mobilaus ryšio operatoriais,išsirinkite pagrindinį mobiliojo ryšio operatorių ir jį įrašykite.

    …Daugiau…

    Kiek laiko esate šio operatoriaus klientas?

    Kurios operatoriaus teikiamos paslaugos Jums svarbiausios?

    Pažymėkite, kuri/kurios Jūsų operatoriaus teikiamos paslaugos atitinka Jūsų lūkesčius

    Pažymėkite, kuri/kurios operatoriaus teikiamos paslaugos neatitinka Jūsų lūkesčių

    Ar jus tenkina šio mobiliojo operatoriaus paslaugų kainos?

    Ar rekomenduotumėte šį mobilaus ryšio tiekėją savo artimiesiems?

    Jei ateityje prireiktų naujo mobiliojo ryšio abonento/kortelės, ar rinktumėtės tą patį rysio tiekėją?

    Kaip vertinate Jūsų turimo ryšio tiekėjo aptarnavimo kokybę

    Įvertinkite, kaip esate patenkintas savo mobiliojo ryšio operatoriumi?

    Ar per artimiausią pusmetį planuojate keisti mobiliojo ryšio operatorių?

    Jūsų amžius

    Jūsų lytis

    Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą