Lietuviško mados prekės ženklo reklamos tyrimas

Gerbiamas respondente, 

Esu Kazimiero Simonavičiaus universiteto mados industrijos studentė Neda Ščeponaitė. Šiuo metu rašau bakalauro baigiamąjį darbą, kurio tema - Mados įmonės tarptautinės komunikacijos analizė ir tobulinimas ir atlieku apklausą su tikslu išsiaiškinti bei pažinti Lietuvos rinkos klientus ir suprasti kokią reklamą būtų geriausia rinktis, tobulinant lietuvišką prekės ženklą.

Būčiau labai dėkinga, jei skirtumėte 5 minutes savo laiko ir atsakytumėte į apklausos klausimus. Ši anketa anoniminė, o apibendrinti rezultatai bus pateikiami tikbakalauro baigiamajam darbe. Dėkoju už Jūsų atsakymus!

Kur dažniausiai įsigyjate "Bershka" prekinio ženklo prekes?
neperku nes mazi dydziai ten
NETURIU NIEKO TOKIU ZENKLU
Niekur
pasigaminu
Nebeperku
Labai prasta kokybe, neperku
Neperku
Neperku
neperku
neperku
neperku
teko vieną kartą pirkti PC, o kitą kartą pirko dukra. Abejais atvejais prekes norėjau grąžinti jau kitą dieną dėl nuviliančios, labai žemos gaminių kokybės. tai vienas iš prasčiausiai mano vertinamų prekės ženklų, nors parduotuvės vizualinis vaizdas daug žadantis ir sukuria patrauklų įspūdį.
Neperku ir nesidomiu
Neapsipirkinėjau ten jau kelis metus, bet esu turėjus rūbų iš ten
neperku
humanoj
Neperku nes ne mano amžiaus grupės ženklas.
Prekybos centre
Niekur
Du klausimai aukščiau. Jeigu išsitaisiusi klaidą žodyje "įsigyją" į "įsigyjĘ", atsakau taip, o toliau einančiame klausime pasirenku, kad "neperku", tai ką man atsakyti į šį klausimą? Logiška, kad galėjau pirkti ir dėl tam tikrų priežasčių lioviausi tai daryti tiek internetu, tiek parduotuvėse.
Neperku
Neperku :)
Neperku
neįsigyju
Neperku sioje parduotuveje
Neperku