UserNedda
Vieša
Pranešti

Lietuviško mados prekės ženklo reklamos tyrimas

Gerbiamas respondente, 

Esu Kazimiero Simonavičiaus universiteto mados industrijos studentė Neda Ščeponaitė. Šiuo metu rašau bakalauro baigiamąjį darbą, kurio tema - Mados įmonės tarptautinės komunikacijos analizė ir tobulinimas ir atlieku apklausą su tikslu išsiaiškinti bei pažinti Lietuvos rinkos klientus ir suprasti kokią reklamą būtų geriausia rinktis, tobulinant lietuvišką prekės ženklą.

Būčiau labai dėkinga, jei skirtumėte 5 minutes savo laiko ir atsakytumėte į apklausos klausimus. Ši anketa anoniminė, o apibendrinti rezultatai bus pateikiami tikbakalauro baigiamajam darbe. Dėkoju už Jūsų atsakymus!

Jūsų lytis?
Jūsų amžius?
Jūsų socialinis statusas?
Gaunamos pajamos per mėnęsį?
Jūsų gyvenamoji vieta?
Ar esate susijęs su mada (studijuojate šioje sferoje, dirbate, lankotės renginiuose, perkate ar sekate naujienas )
Kas nulemia jūsų apsisprendimą įsigyti tam tikro mados prekinio ženklo prekę?
Kaip vertinate greitosios mados koncepciją?
Ar perkate mados produktus internetinėse parduotuvėse?
Jūsų nuomonė apie mados industriją Lietuvoje ?
Pirkdami mados produktus kokius prekinius ženklus dažniausiai renkatės ?
Ar esate susidūręs su terminu slapta reklama?
Kaip manote ar plėtojama mados prekinių ženklų reklama socialiniuose tinklapiuose gali turėti įtakos klientų pasirinkimui, renkantis prekinį ženklą?
Kurį socialinį tinklą dažniausiai naudojate ?
Ar esate įsigyja „Bershka“ mados prekinio ženklo produktų?
Ar dažnai perkate mados prekinio ženklo „Bershka“ produktus?
Ar nuolaidų kortelės turėjimas galėtų Jums daryti įtaką renkantis prekinį ženklą?
Ar įžymybių drabužių bei prekinių ženklų pasirinkimas daro įtaką jūsų priimam sprendimui rinktis tam tikrą mados prekinį ženklą?
Į ką pirmiausiai atkreipiate dėmesį pamatę tokią mados prekinio ženklo reklamą? (pav)
Pic
Kas skatina įsigyti „Bershka“ prekinio ženklo drabužius?
Kaip manote ar svarbu, jog mados prekinių ženklų reklamose būtų naudojami šūkiai ar kreipiniai į klientus?
Pic

Anketos meniu

Rezultatų analizė

X - atsakymo trukmė sekundėmis, Y - atsakymų kiekis. Norėdami padidinti - žymėkite su pele. Sumažinti - spragtelėkite du kartus.

Atsakymų trukmė sekundėmis

Anketos statistika

Paspauskite ant valstybės detalesniems rezultatams
ŠiandienViso
Peržiūrėjimų0631
Atsakymų0152

Žinutė anketos autoriui

Kita anketa »