Lauko reklamos svarba konkurencingumo didinimui

Kas yra reklama?

  1. marketingo sudedamoji dalis
  2. manipuliacijos priemone
  3. informacija apie produktą ar paslaugą ar tiesiog logotipo, vardo paminėjimas, pačios prekės parodymas
  4. Reklama - būdas sudominti klientus dėl prekės ar paslaugu tiekimo
  5. uz atlygi, padaryta viska ka nori uzsakovas :D
  6. vartotojui pateikiama norima zinia
  7. Procesas, kuris trumpai nusako prekės/paslaugos specifiką ir taip pat bandoma ją parduoti.
  8. informavimo priemone
  9. Viesa informavimo priemone
  10. informavimo būdas apie kokią prekę, daiktą, paslaugą.
  11. informacijos skleidimas apie preke ar paslauga norit tai ispopuliarinti
  12. Ivaizdis, kitaip tariant prekes ar kazko panasaus ivaizdis sukurtas pritraukti zmoniu demesiiui
  13. priemonė sudominti ir pritraukti žmogų prekei ar paslaugai
  14. Tai užsakovo apmokamas tam tikros informacijos apie prekes ar paslaugas skleidimas siekiant tam tikrų numatytų tikslų.
  15. įmonės įvaizdžio kūrimas, naudojant visuomenės informavimo priemones
  16. trumpa informacija apie prekę, produktą ir pan.
  17. reklama – tai naujo produkto populiarinimas arba senos prekės įviazdžio pasikeitimas.
  18. rėmimo elementas, prekių ir paslaugų skatinimo pirkti ir populiarinimo priemonė
  19. tai tam tikro produkto ar paslaugos brukimas zmonems i smegenys
  20. priemonė supažindinti vartotojus su nauju produktu.
  21. prekes ar paslaugos informacija, kuria bandoma pritraukti vartotoja
  22. Reklama (pranc. réclame < lot. reclamo – rėkiu) – kaip objektas yra informacija, skirta paveikti potencialius pirkėjus (vartotojus, tikslinę grupę) atlikti įvairius veiksmus, susijusius su prekės ar paslaugos pirkimu ir vartojimu. Kaip procesas reklama yra žinių, duomenų apie ką nors skleidimas, norint išpopuliarinti, išgarsinti ką nors, padidinti paklausą. Reklamai būdingi bent du požymiai: 1) specialus jos tikslas – skatinti vartoti reklamuojamą dalyką arba vykdyti kitus reklamuotojo užsakymus, 2) atlygintinumas (už reklamą užsakovas kokiu nors būdu atsilygina). Reklama dažniausiai būna susijusi su materialine nauda: ja siekiama arba tiesiogiai didinti pelną (plečiant vartojimą, paslaugas), arba tai užsitikrinti ateityje (reklamuojant kompanijos ženklą ar veiklą, t. y. padedant jai įsitvirtinti rinkoje); be to, užsakovas atsilygina ir už reklamos perdavimą (ar transliavimą).
  23. prastu produktu pardavimo budas