informacija apie produktą ar paslaugą ar tiesiog logotipo, vardo paminėjimas, pačios prekės parodymas
Reklama - būdas sudominti klientus dėl prekės ar paslaugu tiekimo
uz atlygi, padaryta viska ka nori uzsakovas :D
vartotojui pateikiama norima zinia
Procesas, kuris trumpai nusako prekės/paslaugos specifiką ir taip pat bandoma ją parduoti.
informavimo priemone
Viesa informavimo priemone
informavimo būdas apie kokią prekę, daiktą, paslaugą.
informacijos skleidimas apie preke ar paslauga norit tai ispopuliarinti
Ivaizdis, kitaip tariant prekes ar kazko panasaus ivaizdis sukurtas pritraukti zmoniu demesiiui
priemonė sudominti ir pritraukti žmogų prekei ar paslaugai
Tai užsakovo apmokamas tam tikros informacijos apie prekes ar paslaugas skleidimas siekiant tam tikrų numatytų tikslų.
įmonės įvaizdžio kūrimas, naudojant visuomenės informavimo priemones
trumpa informacija apie prekę, produktą ir pan.
reklama – tai naujo produkto populiarinimas arba senos prekės įviazdžio pasikeitimas.
rėmimo elementas, prekių ir paslaugų skatinimo pirkti ir populiarinimo priemonė
tai tam tikro produkto ar paslaugos brukimas zmonems i smegenys
priemonė supažindinti vartotojus su nauju produktu.
prekes ar paslaugos informacija, kuria bandoma pritraukti vartotoja
Reklama (pranc. réclame < lot. reclamo – rėkiu) – kaip objektas yra informacija, skirta paveikti potencialius pirkėjus (vartotojus, tikslinę grupę) atlikti įvairius veiksmus, susijusius su prekės ar paslaugos pirkimu ir vartojimu. Kaip procesas reklama yra žinių, duomenų apie ką nors skleidimas, norint išpopuliarinti, išgarsinti ką nors, padidinti paklausą. Reklamai būdingi bent du požymiai: 1) specialus jos tikslas – skatinti vartoti reklamuojamą dalyką arba vykdyti kitus reklamuotojo užsakymus, 2) atlygintinumas (už reklamą užsakovas kokiu nors būdu atsilygina). Reklama dažniausiai būna susijusi su materialine nauda: ja siekiama arba tiesiogiai didinti pelną (plečiant vartojimą, paslaugas), arba tai užsitikrinti ateityje (reklamuojant kompanijos ženklą ar veiklą, t. y. padedant jai įsitvirtinti rinkoje); be to, užsakovas atsilygina ir už reklamos perdavimą (ar transliavimą).