Lauko reklamos svarba konkurencingumo didinimui

Trumpa apklausa skirta baigiamojo darbo analitinės dalies papildymui

Kas yra reklama?

  1. marketingo sudedamoji dalis
  2. manipuliacijos priemone
  3. informacija apie produktą ar paslaugą ar tiesiog logotipo, vardo paminėjimas, pačios prekės parodymas
  4. Reklama - būdas sudominti klientus dėl prekės ar paslaugu tiekimo
  5. uz atlygi, padaryta viska ka nori uzsakovas :D
  6. vartotojui pateikiama norima zinia
  7. Procesas, kuris trumpai nusako prekės/paslaugos specifiką ir taip pat bandoma ją parduoti.
  8. informavimo priemone
  9. Viesa informavimo priemone
  10. informavimo būdas apie kokią prekę, daiktą, paslaugą.
…Daugiau…

Kokias reklamos rūšis žinote?

  1. socialine ir komercine
  2. lauko, internetine, tv, radijo ir t.t.
  3. nežinau
  4. Komerciness
  5. internetas
  6. tv
  7. interneto, demonstraine, spaudos, lauko, transliuojamoji ir t.t
  8. spausdina, televizija, radijas, internetas
  9. Lauko, TV, internetinė, spaudos.
  10. lauko, spaudos, tv, radio...
…Daugiau…

Kur dažniausiai susiduriate su reklama?

  1. visur
  2. internete ir gatveje
  3. Mieste, lauko stenduose; televizijoje
  4. Internete, spaudoje, radijuje, telefone
  5. visur
  6. TV, laukas
  7. visur jos pilna :D
  8. Internete.
  9. tv, lauke
  10. lauke, internete
…Daugiau…

Į ką atkreipiate dėmesį reklamoje?

Kokį poveikį ar įtaką jums daro reklama?

Kuri reklamos rūšis yra efektyviausia?

Ar pastebite lauko reklamas?

Ką manote apie lauko reklamą?

Kur būtent tikslingiausia būtų jas demonstruoti?

Ką manote apie mobiliojo ryšio reklamas?

Kur dažniausiai matote ar girdite mobilių operatorių reklamą?

Ar reklama padarė įtaką jūsų turimam mobiliojo ryšio operatoriui?

Priežastys dėl kurių renkatės savo mobiliojo ryšio operatorių?

Kokiu mobiliojo ryšio operatoriaus paslaugomis naudojatės?

Įvertinkite jūsų manymų mobiliojo ryšio teikiamų paslaugų kokybę.

Jūsų manymu, kurio mobiliojo ryšio paslaugos yra pigiausios?

  1. tele2
  2. Tele2 (atsakymas i klausima "priezastys del kuriu renkates savo mobilio rysio op" - kita
  3. tele2
  4. Tele2
  5. bite
  6. tele 2
  7. tele2
  8. Tele2
  9. tele2
  10. Tele2
…Daugiau…

Kurių prekės ženklų lauko reklama paliko jums didžiausią įspūdį?

Kaip vertinate tele2/omnitel/bitės lauko reklamas?

Kaip manote ar lauko reklama yra efektyvi reklamavimosi priemonė?

Pateikite pasiūlymų, kaip išlaikyti lauko reklamos efektyvumą.

  1. Pasitelkti orginaluma (pasiziureti kaip uzsienyje yra isnaudojamos vietos lauko reklamai)
  2. Pateikti įdomų vaizdą, kuris intriguotų, būtų pritaikytas pagrindinei reklamuojamojo objekto vartotojų grupei
  3. Sugalvoti, surengti naujų kūrybingų vietų, sąlygų laiko reklamos efektyvumui išlaikyti, pvz.: oras, iš oro krentami bukletai, lankstinukai, senus namus paversti reklamos stendais, papuoš miestus, kaimus
  4. kazkaip nestandartiskai pateikti standartiska lauko reklama
  5. Efektyvumas bus išlaikomas, jei reklama nebus "statiška", nuobodi ir "sausa", t. y. tokia, kur pateikiama tik info apie prekę/paslaugą.
  6. orginalumas, ryskumas, smaikstumas
  7. Neturiu nuomonė. P.S. Tikiuosi, kad pamatysi tai:) kokį punkt1 man žymėti, jei man yra 22 ar 30 metų?:) Čia draugiška pastaba:)
  8. reklamos turi buti patraukiancios zmoniu demesi, tad geriausiai jas sukuria psichologai, nes zino zmoniu silpnybes
  9. Sudominti vartotojaq reklamos dizainu, siuloma reke ir paslauga
  10. daugiau humoro, rengti netradicines reklamas, stulbinamas
…Daugiau…

Jūsų lytis

Jūsų amžius?

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą