LAUKINIŲ GYVŪNŲ ŽUVIMAS KELIUOSE

Atsakymą pagrįskite:

  1. Daug kur įspėja
  2. Svarbiausieji keliai yra apsaugoti tvoromis nuo gyvūnų
  3. priemoniu yra imtasi bet per mazai
  4. Apsauginės tvoros,kartais kaip tik laukiniui žvėriui gali pakenkti,kadangi jis norėdamas pereiti kelią,jam gali trukdyti ta tvora,tada jis imi blaškytis ir išbėga netikėtai į kelią,nerasdamas jokio plyšio įeiti i mišką.
  5. Priemonių gyvūnams apsaugoti yra imamasi, tačiau kai kada jos nėra tinkamos. Didesni gyvūnai apsaugines tvoras gali peršokti; pralaidos nėra pakankamo pločio, tad stambesnieji gyvūnai jomis tiesiog nesinaudoja, ir pan.
  6. Retai tenka matyti atitvarus ar greičio ribojimo ženklus dėl artimais galimai esančių gyvūnų
  7. Vienuose keliuose yra naudojamos visos saugumo priemonės, kituose jų nėra.
  8. Trūksta įspėjamųjų ženklų, blogas apšvietimas
  9. Iš esmės kelių ribojimai ir įspėjamieji ženklai yra, todėl negalima sakyti, kad keliai nėra saugūs, tačiau tas saugumas turėtų būti šiek tiek didesnis. Nors man nėra tekę susidurti su laukiniais gyvūnais, esu girdėjusi, kad ši problema yra.
  10. vien zenklu nepakanka, reikia irengineti perejas arba statyti tvoreles.
  11. Jei magistraleje yra irengta tvoros ir atitvarai, tarp ju pateke gyvunai neturi galimybes pabegti.
  12. Yra įspėjamųjų ženklų, tačiau gyvūnų perėjų mažai, todėl iš esms problema vien ženklais neišsprendžiama.
  13. Apsaugines tvoros, ispejamieji zenklai, viskas tvarkoj.
  14. situacija nera labai bloga, bet truksta apsuginiu tvoru, kartais ispejamuju zenklu.
  15. Magistraliniuose keliuose situaciją vertinčiau teigiamai, tuo tarpu regioniniuose ir krašto keliuose akivaizdžiai trūksta apsauginių priemonių. Apsauginių atitvarų, ekotiltų ir tunelių.
  16. Dar ne visoje Lietuvoje pakankamai yra pasirūpinta tiek laukinių žvėrių, tiek ir žmonių saugumu kelyje
  17. kur nutiestos tvoros,maciau gyvunus palei jas. Neringoje,gyvunu daug o tvoru nera,bet ten nelaimingu atsitikimu beveik nera
  18. Mano žiniomis laukinių gyvūnų žūtys nuo susidūrimų su automobiliais nėra tokios masiškos. Tačiau įvairios priemonės, siekiant sumažinti tai, dar ne iki galo panaudotos.
  19. Vidutiniškai
  20. atsakymas būtų teigiamas, jeigu laukinių gyvūnų saugumas būtų užtikrintas ir jie nežūtų keliuose. kadangi taip nėra, manau yra dar kur padirbėti, užtikrinant laukinių žvėrelių saugumą.
  21. Kadangi neteko laukinių gyvūnų numušti, tai padėtį vertinu teigiamai.
  22. Manau labai padeda atitvaros, yra nemažai greičio ribojimų, netrūksta ir įspėjamųjų ženklų. Tačiau rajoniniuose keliuose labiausiai trūksta apšvietimo (ką galbūt sudėtinga įgyvendinti) ir, beabejo, vairuotojų dėmesingumo.
  23. nesu partrenkęs laukinių gyvūnų, pažįstamiems ir nebuvo tokių įvykių
  24. Lietuvos kelių saugumą, bendrai paėmus, vertinu vidutiniškai, nes vienur jau yra įdiegta efektyvių saugumo priemonių, o kitur jų visiškai nėra.
  25. Neigiamai, nes netausojama gamta ir jos gyventojai
  26. kur pasitaike laukinių gyvūnų buvo įpėjamieji kelio ženklai
  27. man tiesą sakant ne laukinių gyvūnų atžvilgis svarbiau, o tai, kad per tas avarijas neretai žmonės nukenčia, mašinos apgadinamos.
  28. Daug kur magistraliniuose keliuose jau yra tvoros, apsaugančios gyvunų išėjimą i kelią. Rajonuose, prie miškų, jau galima pamatyti įspėjamuosius kelio ženklus.
  29. Nėsu susidūręs su laukiniai gyvūnais kelyje, automagistralėse matau daug apsauginių tvorų, uždaromų vartais miško kelių.
  30. Nes nėra keliai pakankamai aptverti, jie gali bet kada išbėgti i gatvę, turi būti greičio ribojimas
  31. Tvoros galbūt apsaugo gyvūnus nuo žūties, bet sutrukdo natūralius jų srautus. tuneliai ir pralaidos kolkas daromi neapgalvotai, nepasitarus su specialistais... svarbiausia turbut yra atidumas.
  32. nes daug kur salia gatviu yra apsaugines tvoros
  33. visi pagrindiniai keliai, kuriuose yra leidziamas didelis greitis - yra aptverti
  34. Daugumoje rizikingu vietu yra ispejamieji kelio zenklai ir ribojamas greitis,reiketu daugiau demesio skirt pozeminem perejom
  35. Daug greitkelių dar nėra aptverta, arba tvoros pavagiamos ir eismo saugumo tarnybos laiku to nesutvarko.
  36. važinėju nemažai, partrenkt nei vieno nepavyko, nors meluoju, varlių pora esu suvažinėjes. mačiau per kelią bėganti šerna stirna zuiki tėvas su mašina prieš pora metų numušo briedį, tai nei ragų neatidavė nei nuostolių nekompensavo.
  37. Matosi nuveikti darbai ir nėra pranešimų apie išbėgusius laukinius gyvūnus į kelią deėl kurių įvyko eismo neleimė.
  38. buvau Švedijoi,pas mus taip nėra.
  39. kartais tikrai trūksta ženklų arba kelias per mažai apšviestas
  40. Nesu susidūręs su gyvūnu.
  41. trūksta apsaugos
  42. Net ir tose vietose kur yra atitvarai ir turetų saugoti eismo dalyvius (kelias Vilnius Kaunas), buna atidaryti vartai, per kuriuos laisvai gali išeiti žvėrys. Jei ir yra įspėjamieji ženklai, - sumažinus greitį - susidurimas su -žvėrimi, bet kokiu atveju gali būti pavojingas žmogaus gyvybei.
  43. nes labai dažnai tenka matyti partenktus gyvūnus
  44. yra zenklu ir tvoru. bet briedziai be jokio vargo iveikia tvoras
  45. Gyvūnų juk nesunaikinsi, Lietuvoje tikrai mano manymu, yra pakankamai saugu vairuoti gyvūnų atžvilgiu, tačiau patys vairuotojai dažnai nėra tokie atsargūs kokie turėtų būti.
  46. Saugumas gan geras, yra zenklai, taciau ne visur
  47. Truksta ispejamuju zenklu,apsvietimo
  48. apsvietimas ne visur pakankamas
  49. Neteko susidurti, todėl vertinu teigiamai.
  50. Daug avariju
  51. Yra statomos tvoros, pavojingose vietose ribojamas greitis ir t.t.
  52. pagerejo atverus miskus, bet cia tik pgrd keliai
  53. Nevisada tiksliai nustatomos kelių atkarpos, kuriose galimas susidūrimas su gyvūnais
  54. Kai kuriuose keliuose yra atitvarai ir apsauginės tvoros, o kai kur yra labai pavojingi keliai.
  55. autostrada Ukmerges yra aptverta, bet LT daug keliu prie misku, kur netiketai bet kada gali isbegti gyvunas.
  56. kelių į kuriuos gyvūnai neturi galimybės išbėgti (arba tokia galimybė labai maža) yra nedaug. visgi, dažnai kelių kokybė gera, tad išvengti būna galimybė išvengti susidūrimo
  57. ne visi keliai asfaltuoti ir gerai apšviesti