Laikas greitai eina ir reklama tai įrodo per 10 metų
Sveiki,
esame Reklamos vadybos I kurso studentai. Atliekame apklausą, kuria siekiame kuo daugiau sužinoti, ką manote apie reklamą. Anketa yra anoniminė ir jos rezultatai bus skirti studijų tikslams.
Iš anksto dėkojame už atsakymus! ☺
Anketa neprieinama
1. Kokį poveikį žmonėms daro reklama?
Kita
- ustrukina zmoniu gyvenima
- erzina ir nustato priesiskai jeigu labai ikiri
- Piverčia nusipirkti prekę
- Leidžia pasvajoti, fantazuoti
- Trumpina gyvenima, gadina nervus.
- Įvairų poveikį žmogui reklama daro
- Jokio
- neigiama
- Diegia bandų atpažįstamumą
- uzknisa reklamos ka galiu pasakyt as
2. Kokie, Jūsų manymu, pagrindiniai reklamos tikslai? Pasirinkite 2-3 tinkančius variantus variantus.
Kita
- meluot visiems
3. Kur dažniausiai pastebite reklamą? Pasirinkite 2-3 tinkančius variantus variantus.
Kita
- autobuse
- visur auksciau paminetuose vaarijantuose
4. Prisiminkite paskutinę matytą reklamą, kokia tai reklama buvo?
- samsung
- Nuo slogos vaistai
- .
- PILDYK reklama
- ,
- tele2 pildyk
- LG
- Lauko stendas pries rukyma
- Lietuvos geležinkelių
- Pildik
5. Kas paskutinėje matytoje reklamoje patraukė Jūsų dėmesį? Pasirinkite 2-3 tinkančius variantus variantus.
Kita
- skaniai, gražiai pateiktas vaizdas
- Patraukė tia, kad domiuosi tokiomis prekėmis, rūpinuosi sveikata, geresnių gyvenimo būdu bei aplinkiniais
- Pamatau reklama iš jungiu
- Reklama nepritraukia mano dėmesio, tiesiog pastebėjau socialniame tinkle
- maisto produktai, gerimai
- Prekės inkorporavimas į reklaminį postą
- Kaip žmogus neranda išėjimo
- Nepamenu
- Nepatraukė dėmesio
- Nepatraukė dėmesio
6. Kokia Jūsų nuomonė apie šiuolaikinės reklamas?
- kartai baisu zureti
- -
- .
- Puiki, kadangi žmogučiai nemažai nemažai įdeda pastangų ir iš dizaino pusės ir t. t.
- .
- jos per daug
- Teigiamos
- Labai nevuoja kaikurios reklamos
- Mini filmai
- Gera
7. Kas Jūsų nuomone prieš 10 metų reklamose patraukdavo akį ir kas dabar?
- nezinau
- -
- .
- Estetika
- .
- anksciau - yvairios naujoves rinkoje. dabar manes niekas nepritraukia. reikiama produkta susirandu pats
- Viskas
- Isskirtinumas ir ryskios spalvos
- Dabar siužeto linijos įdomesnės, ankščiau trumpesnės reklamos būdavo
- Nzn
8. Ar atsiradusi ‘influencerių’ mada ir ar jų reklamavimo būdas yra patrauklus?
Kitas variantas
- taip. nes jie padeda mano pamegtam kanalui vystis ir as galiu ja prasukti
- man nepatinka influenceriai
- Ka tai reiškia?
- Mano nuomone, čia yra blefas. Čia tik dar viena REKLAMA tik kitokiu pavydalu
- jie yra dalbajobai
- Patraukli, kai nera perdaug reklamos, o subtiliai reklamuojamas daiktais
9. Ar yra Jums nutikę, jog pamačius reklamą socialinėje erdvėje, Jūs nusipirkote reklamuojamą produktą?
10. Kokius pasikeitimus įžvelgiate tarp 2009 metų ir 2019 metų reklamos?
- kad keiciasi mados
- spalvos ir esmė
- .
- Senesnė reklama yra paprastesnė, mažiau redaguota, o štai naujesnė turi daugiau grafinių elementų.
- .
- neturiu nuomones
- Vėliava
- 2009 grazesne mergina
- Lgbt
- Riskuna kitos spalvos