Kūrybinių įmonių socialinės atsakomybės veiklų poveikis jų reputacijai
Sveiki,
Esu Justina Blaževičiūtė, Vytauto Didžiojo universiteto, Kūrybinių industrijų ketvirto kurso studentė. Rašau baigiamąjį bakalauro darbą tema „Socialinės atsakomybės poveikio kūrybinių įmonių reputacijai analizė“. Šio tyrimo tikslas - išsiaiškinti 18 - 34 m. amžiaus grupės vartotojų požiūrį į įmonių bei organizacijų socialiai atsakingas veiklas ir iniciatyvas.
Ši anketa yra anonimiška ir konfidenciali. Apibendrinti tyrimo rezultatai bus naudojami tik rengiant baigiamajį darbą.
Dėkoju už bendradarbiavimą!
Anketa neprieinama
Amžius:
Lytis:
Išsilavinimas:
Užsiemimas:
Ar žinote kas yra socialinė atsakomybė?
Kurias iš šių veiklų siejate su įmonės socialine atsakomybe?
Kaip vertinate įmones bei organizacijas, užsiimančias socialinės atsakomybės veiklomis?
Ar kiekviena įmonė bei organizacija turėtų prisiimti socialinę atsakomybę?
Kiek žinote kūrybinių įmonių ir organizacijų, užsiimančių socialiai atsakinga veikla Lietuvoje?
Kokios, jūsų nuomone, socialinės veiklos ir iniciatyvos yra svarbiausios?
Į ką pirmiausia atsižvelgiate rinkdamiesi prekes?
Ar įmonės ir organizacijos, pabrėžiančios savo socialiai atsakingą veiklą jums kelia didesnį pasitikėjimą?
Ar faktas, kad įmonė praeityje elgėsi neetiškai verstų jus vengti pirkti įmonės prekes ar naudotis jos paslaugomis?
Kitas variantas
- Priklauso
- Kai kuriais atvejais. Kartais, kai labai mėgsti įmonę ar jos produktus, sunku atsisakyti prekių
- Jeigu įmonė pati prisipažįsta, bet toliau "taisosi" ir aiškiai įrodo, kad dabar jau vykdo etišką veiklą, duočiau šansą :)
- Nevengčiau, jei savininkai jau pasikeitę ir elgiasi ypač etiškai
- Ne, jeigu patomi aiškūs, teigiami pokyčiai
- Priklauso, koks tas neetiškas elgesys
- Visi klysta, tad žaviuosi dabartiniais gerais darbais, o ne tai, kas buvo praeityje.
- Jeigu dabar pasikeitusi įmonės valdyba ir nebesekama praeities „pėdomis“, tada nematau problemų.
- Gal iš dalies
- Taip. Visgi, dažniausiai dauguma įmonių yra tiesiog priverstos elgtis neetiškai vardan mažesnių gamybos kaštų ir kitų išlaidų siekdami išlikti rinkoje, todėl nenustebčiau sužinojęs, jog dauguma jų yra taip pasielgusios.