Kultūros centro socialinio tinklo "Facebook" komunikacijos efektyvumas vartotojui.
Sveiki. Esu Vilniaus Gedimino technikos kūrybinių industrijų ketvirto kurso studentė Gabrielė Šilo. Rašau bakalaurinį darbą, kurio tikslas išanalizuoti „Naujosios Vilnios kultūros centro“ komunikacijos socialiniame tinkle "Facebook" efektyvumą.
Atsakant į klausimus pasirinkite vieną (nebent klausime nurodytą, kad galite pasirinkti kelis) atsakymą, kuris atskleistų jūsų nuomonę.
Visi gauti atsakymai yra labai svarbūs mano tyrimo rezultatams gauti.
Ši anketa yra anoniminė, apklausos rezultatai bus naudojami tik apibendrinti duomenis.
Ačiū už Jūsų skirta laiką!
Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami.
Anketa neprieinama
Jūsų lytis?
Iš kokio Jūs miesto?
Jūsų amžius
Аr lankotes kuriame nors iš Lietuvos kultūros centrų?
Jeigu nesilankote, kodėl?
- Nedomina
- Lankausi.
- Ner ka veikt
- Gyvenu užsienyje, Lietuvoje praleidžiu tik kelias savaites į metus, tad nesuspėju
- ....
- lankausi
- Nera laiko
- lankausi
- Netinkamo pobūdžio renginiai
- -
Ar esate girdėje apie Naujosios Vilnios kultūros centrą?
Ar sekate Naujosios Vilnios kultūros centro "Facebook" paskyrą?
Kaip Jūs veikia toks įrašas? (galite rinktis kelis variantus)
Kitas variantas
- Pamatau ir tiek
- Neutraliai
- Neaktuali
- kvailoka ištiesų
- Kažkokių labai ypatingų emocijų nesukelia. Tiesiog vaizdas iš renginio kultūros centro kuris galbūt neturi labai didelio finansavimo
- per daug nuotraukų
- Nekaip
- Juokinga
- Juokingas
- nesuprantama, neaktuali
Ar eitumėte į renginį pamatę tokia nuotrauką socialiniame tinkle?
Jeigu atsakėte NE, kodėl?
- Man nepatinka Naujosios Vilninios rajonas
- Atrodo ne kaip rajono, o vaikų darželio eglutės įžiebimo šventė :)
- .
- Skelbimas neskoningas, neprofesionalus ir lyg iš dešimt metų atgal. Nesitikėčiau ir kokybiško renginio
- Nepritraukiantis akių skelbimas
- taip
- Per daug issaukianti
- .
- Elementarus maketavimo įgūdžių nebuvimas
- -
Kaip reaguotumėte į tokią nuotrauką socialiniame tinkle?
Kokias emocijas Jums kelia tokia nuotrauka?
Ar eitumėte į renginį pamatę tokia nuotrauką socialiniame tinkle?
Jeigu atsakėte NE, tai kodėl?
- Nepatrauklus, neoriginalus kvietimas
- Tie balandžiai labiau asociuojasi su bažnyčia nei menų ir amatų festivaliu :)
- .
- Toks skelbimas, vėlgi, kaip iš dešimt metų atgal. Atrodo, mad remginya bus sovietinėje salėje, bus neprofesionalūs vedėjai ir t.t.
- Per daug informacijos nuotraukoje
- taip
- Keistai atrodo
- .
- Dėl siaubingo maketavimo
- -
Kaip Jūs galėtumete įvertinti prieš tai matytas nuotraukas?
Ką patartumėte tobulinti NVKC komunikacijoje?
- Išskirtinumą, profesionalumą, origunalumą, paprastumą, mažiau teksto viename kvietime, tik pagrindinę info
- .
- Pritaikyti nuotraukas šiuolaikiškam žmogui, nenaudoti erzinančių ryškių spalvų, kurios atrodo lyg išrinktos penkiamečio. Nuotraukoje- skelbime turėtų būti žymiai mažiau teksto, iš karto pasdebima informacija turi būti KAS KUR KADA.
- Visiškai viską nuo plakatų maketavimo tiek spalvų, šrifrų ir dizaino atžvilgiu iki komunikuojamų žinučių turinio
- Kad yra NVKC
- Gerinti dizaino kokybę; rengti renginius susijusius su menu, ekspozicijoms, o ne žaidimais (įtiksit introvertams)
- Įvairiapusiškumą
- Skelbimus ir puslapį būtų maloniau stebėti matant mažiau teksto, konkretumą ir paprastumą
- Jei jusu taikininė publika yra vyresnio amžiaus tada viskas gerai, bet jei norite pritraukti jaunimą derėtų pasisamdyti jauną marketingo atstovą :)
- Mažint tekstą