Kopija - Šiaulių lopšelis-darželis „Pupų pėdas“ VEIKLOS KOKYBĖS TEMINIO ĮSIVERTINIMO ANKETA TĖVAMS

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Ugdymo(si) aplinka yra patogi ir skatinanti imtis įvairios veiklos, individualiai, mažomis grupelėmis ar su visais grupės vaikais:

Grupės erdvėje patogiai išdėstyti baldai

Grupėje priemonės ir žaislai yra lengvai pasiekiami vaikams

Grupės erdvėje yra pakankamai vietos vaikams žaisti

Ugdymo(si) aplinka suskirstyta į logiškai apibrėžtas mažesnes erdves (pagal ugdomas kompetencijas, veiklos centrus, kampelius ar kt.) su tam tikrai veiklai tinkamomis priemonėmis, skatinančiomis tyrinėti, žaisti ir ugdytis:

Grupės erdvė suskirstyta į logiškai apibrėžtas mažesnes erdves (pagal ugdomas kompetencijas, veiklos centrus, kampelius ar kt.)

Siekiant sudominti vaikus raidėmis, ant baldų, durų, palangių ir kt. priklijuoti didžiosiomis raidėmis užrašyti jų pavadinimai, vaikų vardai ir pan.

Ugdymo priemonės tikslingos, įvairios, skirtingos paskirties, pritaikytos vaikų amžiui ir poreikiams:

Priemonės yra saugios vaikams

Priemonių yra saikingai tiek, kiek reikia pagal vaikų amžių ir poreikius

Grupėje vengiama didžiulių žaislų, kurie užima per daug grupės erdvės

Aplinkoje įrengtos erdvės atsipalaidavimui ir ramybei, kur vaikai gali pabūti vieni ir pailsėti:

Grupėje yra jauki, patogi vieta – „ramybės kampelis“

Lauke yra jauki, patogi vieta – „ramybės kampelis“

Grupėje yra jutimus raminančių elementų: pastelinės spalvos

Grupėje yra jutimus raminančių elementų: minkšti baldai

Grupėje yra jutimus raminančių elementų: kilimas

Užtikrinama, kad kiekvieną dieną teisės aktais nustatytą laiką vaikai praleistų gryname ore; mokyklos lauko erdves panaudojant visapusiškam vaikų ugdymuisi:

Teisės aktais nustatytą laiką vaikai yra lauke, jei leidžia oro sąlygos

Darželio kieme yra vaikų žaidimų aikštelės, kurių įranga tvarkinga

Darželio kieme yra vaikų žaidimų aikštelės, kurių įranga saugi

Vaikai mokosi saugoti aplinką ir turi praktinių galimybių prisidėti prie aplinkos puoselėjimo.

Lopšelyje-darželyje vaikai rūšiuoja šiukšles

Dalyvauja aplinkos tvarkymo akcijose

Dalyvauja piešinių konkursuose

Sodina ir prižiūri augalus

Veikloje naudoja antrines žaliavas (kamštelius, kartono dėž.)

Veikloje naudoja gamtinę medžiagą (akmenukus, lapus, kt.)

Vaikai dalyvauja planuojant, kuriant ir prižiūrint grupės aplinką.

Pasidėti atliktų veiklų rezultatus (darbelius) į tam skirtą vietą

Sutvarkyti žaislus

Siekdamas praturtinti vaikų ugdymąsi ir skatindamas jų socializaciją, mokytojas naudoja už mokyklos sienų esančius bendruomenės išteklius ir į grupę kviečiasi bendruomenės narius.

Norėdama susieti ugdymo turinį su gyvenimo aktualijomis, ugdymo įstaigos bendruomenė kuria naujas komunikavimo ir bendradarbiavimo formas su tėvais

Vaikai dalyvauja išvykose, ekskursijose

Edukacijose už įstaigos ribų

Ugdymo(si) aplinka skatina vaikus nevengti tam tikros jų amžiui tinkamos ugdymo(si) rizikos.

Lauko aplinka sudaro galimybes vaikams saugiai imtis naujos veiklos

Lauko aplinka sudaro galimybes išbandyti naujas technikas ir priemones