Kopija - Šiaulių lopšelis-darželis „Pupų pėdas“ VEIKLOS KOKYBĖS TEMINIO ĮSIVERTINIMO ANKETA TĖVAMS
Ugdymo(si) aplinka yra patogi ir skatinanti imtis įvairios veiklos, individualiai, mažomis grupelėmis ar su visais grupės vaikais:
- Lankiausi tik kartą, bet paliko slogų įspūdį
Grupės erdvėje patogiai išdėstyti baldai
Grupėje priemonės ir žaislai yra lengvai pasiekiami vaikams
Grupės erdvėje yra pakankamai vietos vaikams žaisti
Ugdymo(si) aplinka suskirstyta į logiškai apibrėžtas mažesnes erdves (pagal ugdomas kompetencijas, veiklos centrus, kampelius ar kt.) su tam tikrai veiklai tinkamomis priemonėmis, skatinančiomis tyrinėti, žaisti ir ugdytis:
- Net negalėčiau įvardinti, kas tai, kamleliai ar bardakėliai
Grupės erdvė suskirstyta į logiškai apibrėžtas mažesnes erdves (pagal ugdomas kompetencijas, veiklos centrus, kampelius ar kt.)
Siekiant sudominti vaikus raidėmis, ant baldų, durų, palangių ir kt. priklijuoti didžiosiomis raidėmis užrašyti jų pavadinimai, vaikų vardai ir pan.
Ugdymo priemonės tikslingos, įvairios, skirtingos paskirties, pritaikytos vaikų amžiui ir poreikiams:
- Netikrinau , nežinau
Priemonės yra saugios vaikams
Priemonių yra saikingai tiek, kiek reikia pagal vaikų amžių ir poreikius
Grupėje vengiama didžiulių žaislų, kurie užima per daug grupės erdvės
Aplinkoje įrengtos erdvės atsipalaidavimui ir ramybei, kur vaikai gali pabūti vieni ir pailsėti:
- Kokia dar erdvė? Teisingas buvo prieš tai klausimas, kad didelis meškinas netgi netelpa, užgriozdina kamūrkes. Nėra erdvės!!! Čia panašiai kaip 4 asmenų šeimai gyventi 40 kvadratų bute. Keista, kad šalyje, kur tiek nedaug gyventojų, šitaip apribotas plotas.
Grupėje yra jauki, patogi vieta – „ramybės kampelis“
Lauke yra jauki, patogi vieta – „ramybės kampelis“
Grupėje yra jutimus raminančių elementų: pastelinės spalvos
Grupėje yra jutimus raminančių elementų: minkšti baldai
Grupėje yra jutimus raminančių elementų: kilimas
Užtikrinama, kad kiekvieną dieną teisės aktais nustatytą laiką vaikai praleistų gryname ore; mokyklos lauko erdves panaudojant visapusiškam vaikų ugdymuisi:
- Veno apsilankymo metu sunku tai nustatyti. Bet pasikartosiu - apie kokias erdves jūs kalbate, kosmonautai jūs!!! Galite kalbėti apie kampelius, vieteles, kišenėles, narvelius, bet tik ne apie erdves.
Teisės aktais nustatytą laiką vaikai yra lauke, jei leidžia oro sąlygos
Darželio kieme yra vaikų žaidimų aikštelės, kurių įranga tvarkinga
Darželio kieme yra vaikų žaidimų aikštelės, kurių įranga saugi
Vaikai mokosi saugoti aplinką ir turi praktinių galimybių prisidėti prie aplinkos puoselėjimo.
- Nepastebėjau to, negaliu nei tvirtinti, nei neigti.
Lopšelyje-darželyje vaikai rūšiuoja šiukšles
Dalyvauja aplinkos tvarkymo akcijose
Dalyvauja piešinių konkursuose
Sodina ir prižiūri augalus
Veikloje naudoja antrines žaliavas (kamštelius, kartono dėž.)
Veikloje naudoja gamtinę medžiagą (akmenukus, lapus, kt.)
Vaikai dalyvauja planuojant, kuriant ir prižiūrint grupės aplinką.
- Nemanau, kad kas klausia vqikų nuomonės. O jei ir klaustų, vargu bau ar atsižvelgtų.
Pasidėti atliktų veiklų rezultatus (darbelius) į tam skirtą vietą
Sutvarkyti žaislus
Siekdamas praturtinti vaikų ugdymąsi ir skatindamas jų socializaciją, mokytojas naudoja už mokyklos sienų esančius bendruomenės išteklius ir į grupę kviečiasi bendruomenės narius.
- Galbūt
Norėdama susieti ugdymo turinį su gyvenimo aktualijomis, ugdymo įstaigos bendruomenė kuria naujas komunikavimo ir bendradarbiavimo formas su tėvais
Vaikai dalyvauja išvykose, ekskursijose
Edukacijose už įstaigos ribų
Ugdymo(si) aplinka skatina vaikus nevengti tam tikros jų amžiui tinkamos ugdymo(si) rizikos.
- Tikrai ne, kokia dar rizika paukšteliui narvelyje? Nebent nuo muštro ir grafiko susigadinti charakterį visam gyvenimui.