Jūsų amžius:



Vieša
Konsumerizmo vizualinis triukšmas
Laba diena,
Šis nekomercinis tyrimas atliekamas humanitarinių mokslų tikslais, sprendžiant masinio vartojimo produktų dizaino kuriamą įtaką pirkėjui.
Tyrimo tikslas: išanalizuoti ryšį tarp vartotojiškumo įpročių ir prekinių ženklų kuriamo vizualinio triukšmo asmeninėse vartotojų erdvėse bei nustatyti jų poveikį emocinei būsenai.

Jūsų lytis:
Jūsų pajamos per mėnesį:
Žmonių skaičius Jūsų bute / namie:
Kokie aspektai daro įtaką Jūsų pasirinkimui perkant maisto prekes?
Ar galutinis prekės pasirinkimo sprendimas priklauso vien nuo Jūsų?
Ar Jūsų šaldytuve laikomos maisto prekės yra:

Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?

Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?

Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?

Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?

Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?

Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?

Kuris iš žemiau pateiktų variantų yra panašiausias į prekių išdėstymą Jūsų šaldytuve?

Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?

Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?

Rezultatų analizė
X - atsakymo trukmė sekundėmis, Y - atsakymų kiekis. Norėdami padidinti - žymėkite su pele. Sumažinti - spragtelėkite du kartus.
Anketos statistika
Paspauskite ant valstybės detalesniems rezultatams
Šiandien | Viso | |
---|---|---|
Peržiūrėjimų | 0 | 3077 |
Atsakymų | 0 | 150 |