Denis-O
Vieša
Pranešti

Konsumerizmo vizualinis triukšmas

Laba diena,

 

Šis nekomercinis tyrimas atliekamas humanitarinių mokslų tikslais, sprendžiant masinio vartojimo produktų dizaino kuriamą įtaką pirkėjui.

Tyrimo tikslas: išanalizuoti ryšį tarp vartotojiškumo įpročių ir prekinių ženklų kuriamo vizualinio triukšmo asmeninėse vartotojų erdvėse bei nustatyti jų poveikį emocinei būsenai.

Jūsų amžius:
Jūsų lytis:
Jūsų pajamos per mėnesį:
Žmonių skaičius Jūsų bute / namie:
Kokie aspektai daro įtaką Jūsų pasirinkimui perkant maisto prekes?
Ar galutinis prekės pasirinkimo sprendimas priklauso vien nuo Jūsų?
Ar Jūsų šaldytuve laikomos maisto prekės yra:
Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?
Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?
Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?
Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?
Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?
Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?
Kuris iš žemiau pateiktų variantų yra panašiausias į prekių išdėstymą Jūsų šaldytuve?
Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?
Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?

Anketos meniu

Rezultatų analizė

X - atsakymo trukmė sekundėmis, Y - atsakymų kiekis. Norėdami padidinti - žymėkite su pele. Sumažinti - spragtelėkite du kartus.

Atsakymų trukmė sekundėmis

Anketos statistika

Paspauskite ant valstybės detalesniems rezultatams
ŠiandienViso
Peržiūrėjimų03077
Atsakymų0150
Kita anketa »