Komunikacija su juridiniais klientais ERGO draudimo bendrovėje

Gerbiamas (-a-) respondente, esu Vilniaus kolegijos verslo vadybos fakulteto baigiamojo kurso studentė. Ruošiu mokslo baigiamąjį tiriamąjį darbą tema „ ERGO draudimo bendrovės išorės komunikacijos gerinimas“. Atlieku tyrimą, kurio tikslas – identifikuoti išorės komunikacijos trūkumus ERGO draudimo bendrovėje, numatyti jų šalinimo galimybes. Pateiktuose klausimuose prašoma pažymėti savo atsakymą. Maloniai kviečiu dalyvauti apklausoje, Jūsų nuomonė labai svarbi nagrinėjant ERGO draudimo bendrovės komunikaciją su klientais. Klausimynas yra anonimiškas. Jūsų pateikta nuomonė bus naudojama tik baigiamojo mokslo tiriamojo darbo rašymui. Anketa skirta ERGO draudimo bendrovės juridiniams klientams.

Ačiū už Jūsų atsakymus!

 

Rezultatai yra viešai prieinami

Kiek metų esate ERGO bendrovės klientas?

Kaip dažnai naudojatės ERGO draudimo bendrovės paslaugomis?

Lentelėje pateikti teiginiai, apibūdinantys bendrovės komunikavimo su klientais sąlygas. Atsakykite į kiekvieną iš teiginių ir pažymėkite Jums tinkantį atsakymą. Kaip dažnai susiduriate su tokiomis aplinkybėmis kaip:

NuolatDažnaiKartaisNiekada
Išsamus ir aiškus informacijos pateikimas
Operatyvus informacijos suteikimas
Patogus informacijos gavimo būdas
Reikiamos informacijos pateikimas įvairiais kanalais
Klaidinančios informacijos pateikimas
Pateikiamos informacijos trūkumas, sunku rasti
Profesionalus, paslaugus personalo bendravimas su klientais
Greitas personalo reagavimas į klientų problemas, skundus

Iš kokių informacijos šaltinių Jūs paprastai sužinote apie ERGO bendrovėje teikiamas draudimo paslaugas?

Ar teko kada nors nukentėti (pvz., morališkai ar finansiškai, gauti įsiskolinimą ir pan.) dėl klaidingai ERGO bendrovės darbuotojo ar tarpininko pateiktos informacijos Jums?

Jei teko nukentėti dėl ERGO bendrovės klaidingai pateiktos informacijos Jums, kokios buvo pasekmės? (parašykite)

Kokiu būdu Jums būtų patogiausia gauti Jums aktualią informaciją iš ERGO draudimo bendrovės?

Kokia Jūsų nuomonė apie ERGO draudimo bendrovėje telefonu neteikiamą informaciją, susijusią su sudarytų draudimo sutarčių sąlygomis?

Koks Jūsų požiūris į tai, jog išsami informacija apie sudarytas draudimo sutartis ERGO draudimo bendrovėje yra teikiama tik didžiųjų Lietuvos miestų atstovybėse?

Ar Jūsų nuomone, 30 dienų laikotarpis yra optimalus laikotarpis per kurį draudimo bendrovė turėtų pateikti atsakymus į oficialias klientų užklausas?

Ar Jūs esate iš ERGO draudimo bendrovės kada nors esate gavę raginimą susimokėti už draudimą, nors jau buvote už jį sumokėję?

Ar bandėte kada nors draustis internetinėje svetainėje www.e-polisas.lt kaip juridinis asmuo?

Ar norėtumėte, kad ERGO draudimo bendrovė suteiktų galimybę draustis internetu ir juridiniams asmenims?

Ar teko kada nors kreiptis tiesiogiai į ERGO draudimo bendrovę dėl to, kad neradote Jums reikalingos informacijos bendrovės tinklapyje www.ergo.lt?

Ko, Jūsų manymu, trūksta ERGO draudimo bendrovės internetinei svetainei www.ergo.lt?

Kokias skatinimo priemones ERGO draudimo bendrovė turėtų taikyti savo nuolatiniams klientams?

Kokios išorinės komunikacijos priemonės galėtų pagerinti bendravimą su klientais ERGO draudimo bendrovėje?

Jūsų įmonė pagal valdymo formą yra:

Kokiai veiklos sričiai priklauso Jūsų įmonė?

Kiek darbuotojų dirba Jūsų įmonėje?

Kokios yra Jūsų užimamos pareigos įmonėje?