Komunikacija su juridiniais klientais ERGO draudimo bendrovėje
Gerbiamas (-a-) respondente, esu Vilniaus kolegijos verslo vadybos fakulteto baigiamojo kurso studentė. Ruošiu mokslo baigiamąjį tiriamąjį darbą tema „ ERGO draudimo bendrovės išorės komunikacijos gerinimas“. Atlieku tyrimą, kurio tikslas – identifikuoti išorės komunikacijos trūkumus ERGO draudimo bendrovėje, numatyti jų šalinimo galimybes. Pateiktuose klausimuose prašoma pažymėti savo atsakymą. Maloniai kviečiu dalyvauti apklausoje, Jūsų nuomonė labai svarbi nagrinėjant ERGO draudimo bendrovės komunikaciją su klientais. Klausimynas yra anonimiškas. Jūsų pateikta nuomonė bus naudojama tik baigiamojo mokslo tiriamojo darbo rašymui. Anketa skirta ERGO draudimo bendrovės juridiniams klientams.
Ačiū už Jūsų atsakymus!
Kiek metų esate ERGO bendrovės klientas?
Kaip dažnai naudojatės ERGO draudimo bendrovės paslaugomis?
Lentelėje pateikti teiginiai, apibūdinantys bendrovės komunikavimo su klientais sąlygas. Atsakykite į kiekvieną iš teiginių ir pažymėkite Jums tinkantį atsakymą. Kaip dažnai susiduriate su tokiomis aplinkybėmis kaip:
Iš kokių informacijos šaltinių Jūs paprastai sužinote apie ERGO bendrovėje teikiamas draudimo paslaugas?
Ar teko kada nors nukentėti (pvz., morališkai ar finansiškai, gauti įsiskolinimą ir pan.) dėl klaidingai ERGO bendrovės darbuotojo ar tarpininko pateiktos informacijos Jums?
Jei teko nukentėti dėl ERGO bendrovės klaidingai pateiktos informacijos Jums, kokios buvo pasekmės? (parašykite)
- -
- jokių
- Neteko
- ne
- Draudimo polisas negaliojo tam tikru atveju, ko pasekoje žala buvo atlyginta nepilnai.
- neinformavus buvo nutraukta sutartis
- dėl tarpininko klaidos buvo gautas įsiskolinimas už privalomąjį draudimą
- teko sumoketi isiskolinima
- dėl blogai paaiškintų sąlygų žala buvo pripažinta nedraudžiamuoju įvykiu
Kokiu būdu Jums būtų patogiausia gauti Jums aktualią informaciją iš ERGO draudimo bendrovės?
Kokia Jūsų nuomonė apie ERGO draudimo bendrovėje telefonu neteikiamą informaciją, susijusią su sudarytų draudimo sutarčių sąlygomis?
Koks Jūsų požiūris į tai, jog išsami informacija apie sudarytas draudimo sutartis ERGO draudimo bendrovėje yra teikiama tik didžiųjų Lietuvos miestų atstovybėse?
Ar Jūsų nuomone, 30 dienų laikotarpis yra optimalus laikotarpis per kurį draudimo bendrovė turėtų pateikti atsakymus į oficialias klientų užklausas?
kita (parašykite)
- man tinka bet nuomonės neturiu nes nežinau kaip kitiem