Kokią įtaką daro prekybos centro „IKI“ reklama įvairaus amžiaus žmonėms

Jei yra kitokių priežasčių skatinančių rinktis prekybos centrą "IKI", įrašykite

  1. Nesmirdi taip, kaip maximoj.
  2. nera
  3. ne
  4. skani konditerija
  5. nesilankau isvis
  6. nera
  7. kokybiškų prekių asortimentas
  8. tam tikroje situacijoje artimiausia parduotuve
  9. pakeliu i Maxima yra Iki, tai ir uzeinu
  10. ne
  11. Pakeliui jeigu ko prireikia uzbegu,neeinu specealei i wiena ar kita prekybos centra
  12. аrti nėra kito prekybos centro
  13. pasizmoneti, gal ka idomaus pamatyti
  14. netoli darbo,jai nespeju isideti pusryciu i darba nusiperku uzkasti
  15. reklamos
  16. nerA
  17. kartais buna pakeliui
  18. nesirenku
  19. Arčiausia universiteto
  20. nėra
  21. kai reik labai i parduotuve o kitu artimai nera
  22. nevaikstau i IKI
  23. ten yra produkcijos, kurios nera kitose prekybos centruose
  24. Kai nebuna kur apsipirkti ir staiga reikia, renkuosi si prekybos centra, jeigu jis buna pakeliui.
  25. artimiausia parduotuve tuo metu