Kokią įtaką daro prekybos centro „IKI“ reklama įvairaus amžiaus žmonėms

Aš esu III kurso Vilniaus teisės ir verslo tarptautinės aukštosios mokyklos studentė. Rašau kursinį darbą ir atlieku tyrimą apie tai, kokią įtaką daro prekybos centro „IKI“ reklama įvairaus amžiaus žmonėms. Tyrimą atlieku sudarydama anketą. Ji anoniminė, nei vardo, nei pavardės nereikia rašyti, tik atsakyti į pateiktus klausimus. Anketoje surinkta informacija bus panaudota tik moksliniams tikslams.

Jūsų lytis:

Jūsų amžius

Jūsų išsilavinimas

Jūsų pajamos per mėnesį

  1. 1000
  2. iki 3000
  3. 1000 Lt
  4. 3500
  5. 1000
  6. 1700
  7. 2500
  8. 2000
  9. 1500
  10. 0
…Daugiau…

Kiek kartų per savaitę apsilankote prekybos centre „IKI“?

Kiek pinigų išleidžiate per mėnesį apsipirkdami šiame prekybos centre? (įrašykite) litų.

  1. 100
  2. iki 300
  3. 20-30 Lt
  4. 20
  5. 200
  6. 750
  7. 20-50
  8. 500
  9. 500
  10. 50
…Daugiau…

Priežastys, skatinančios rinktis prekybos centrą „IKI“

Jei yra kitokių priežasčių skatinančių rinktis prekybos centrą "IKI", įrašykite

  1. Nesmirdi taip, kaip maximoj.
  2. nera
  3. ne
  4. skani konditerija
  5. nesilankau isvis
  6. nera
  7. kokybiškų prekių asortimentas
  8. tam tikroje situacijoje artimiausia parduotuve
  9. pakeliu i Maxima yra Iki, tai ir uzeinu
  10. ne
…Daugiau…

Kaip manote, ar svarbi prekybos centrų reklama?

Ar domitės prekybos centrų reklama?

Kur pastebite „IKI“ reklamą?

Pažymėjus kita klausime "Kur pastebite "IKI" reklamą "kita" parašykite kur pastebite reklamą

  1. nera
  2. reklaminiai leidinukai
  3. ant sunkvezimu
  4. Į namus gaunu prekių bukleta
  5. bendravimas
  6. bendravimas
  7. nera
  8. niekur
  9. Per teliką.
  10. nestebiu

Kokia Jūsų nuomonė apie prekybos centro „IKI“ reklamą?

Kaip vertinate prekybos centro informacinius reklaminius leidinius?

Ar pamatę naudingą prekę su nuolaida ją nusiperkate, nors galbūt Jums jos šiuo metu ir nereikėjo?

Kaip manote, ar daro Jums įtaką prekybos centre vykstančios akcijos bei nuolaidos?

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą