Kokią įtaką daro prekybos centro „IKI“ reklama įvairaus amžiaus žmonėms
Aš esu III kurso Vilniaus teisės ir verslo tarptautinės aukštosios mokyklos studentė. Rašau kursinį darbą ir atlieku tyrimą apie tai, kokią įtaką daro prekybos centro „IKI“ reklama įvairaus amžiaus žmonėms. Tyrimą atlieku sudarydama anketą. Ji anoniminė, nei vardo, nei pavardės nereikia rašyti, tik atsakyti į pateiktus klausimus. Anketoje surinkta informacija bus panaudota tik moksliniams tikslams.
Jūsų lytis:
Jūsų amžius
Jūsų išsilavinimas
Jūsų pajamos per mėnesį
- 1000
- iki 3000
- 1000 Lt
- 3500
- 1000
- 1700
- 2500
- 2000
- 1500
- 0
Kiek kartų per savaitę apsilankote prekybos centre „IKI“?
Kiek pinigų išleidžiate per mėnesį apsipirkdami šiame prekybos centre? (įrašykite) litų.
- 100
- iki 300
- 20-30 Lt
- 20
- 200
- 750
- 20-50
- 500
- 500
- 50
Priežastys, skatinančios rinktis prekybos centrą „IKI“
Jei yra kitokių priežasčių skatinančių rinktis prekybos centrą "IKI", įrašykite
- Nesmirdi taip, kaip maximoj.
- nera
- ne
- skani konditerija
- nesilankau isvis
- nera
- kokybiškų prekių asortimentas
- tam tikroje situacijoje artimiausia parduotuve
- pakeliu i Maxima yra Iki, tai ir uzeinu
- ne
Kaip manote, ar svarbi prekybos centrų reklama?
Ar domitės prekybos centrų reklama?
Kur pastebite „IKI“ reklamą?
Pažymėjus kita klausime "Kur pastebite "IKI" reklamą "kita" parašykite kur pastebite reklamą
- nera
- reklaminiai leidinukai
- ant sunkvezimu
- Į namus gaunu prekių bukleta
- bendravimas
- bendravimas
- nera
- niekur
- Per teliką.
- nestebiu