KNYGOS „VIRSMO TAŠKAS“ INTERNETO SVETAINĖS KAIP REKLAMOS PRIEMONĖS TYRIMAS

Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto trečio kurso studentė „Reklamos“ paskaitai atlieka knygos interneto svetainės kaip reklamos priemonės tyrimą, pasitelkdama konkretų atvejį – M. Gladvelo knygos „Virsmo taškas“ interneto svetainę. Tyrimo tikslas – ištirti, kaip vartotojai vertina minėtos knygos interneto svetainę, ar laiko interneto svetainę veiksminga knygų reklamos priemone. Anketa anoniminė, jos panaudojimas nekomercinis. Tikslinė grupė – internetu besinaudojantis ir knygomis besidomintis jaunimas.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Kaip dažnai naudojatės internetu?

Koks Jūsų santykis su knygomis?

Iš kur daugiausiai sužinote apie leidyklų išleidžiamas knygas?

Jei pažymėjote „kita“, įrašykite savo atsakymą

Kur dažniausiai ieškote informacijos apie dominančią knygą?

Jei pažymėjote „kita“, įrašykite savo atsakymą

Jei informacijos apie knygą ieškote internete, kodėl tai darote?

Jei pažymėjote „kita“, įrašykite savo atsakymą

Kaip vertinate knygą, kuriai sukurta atskira interneto svetainė?

Jei pažymėjote „kita“, įrašykite savo atsakymą

Ar svetainę laikote efektyvia reklamos priemone?

Ar perkate knygas internetu?

Kas lemia jūsų elgesną knygų pirkimo internetu atžvilgiu?

Ar jus labiau skatintų pirkti knygą tai, jog jos svetainėje galima ją užsisakyti?

Ar jums svarbios draugų rekomendacijos knygų atžvilgiu?

Kaip elgiatės su el. paštu gaunama reklamine medžiaga?

Ar autoriaus aprašymas reklamoje palengvina Jūsų apsisprendimą knygą pirkti?

Ar Jums svarbūs žymių žmonių atsiliepimai apie knygą?

Kaip vertinate knygos ištraukas reklamoje?

Ar leidyklos interneto svetainėje matydami knygos reklaminį skydelį, jį paspausite?

Ar esate girdėję apie Malcolmo Gladwelo knygą „Virsmo taškas“?

Ar esate lankęsis svetainėje www.virsmotaskas.lt?

Ar svetainę www.virsmotaskas.lt laikote knygos reklama?

Kas patraukia Jūsų dėmesį svetainėje?

Jei pažymėjote „kita“, įrašykite savo atsakymą

Kaip vertinate svetainę penkiabalėje sistemoje (5 – labai gerai, 1 – labai blogai)?

Kokie svetainės privalumai?

Ko svetainėje trūksta?

Ar pamatę šią svetainę pasidomėsite joje reklamuojama knyga?

Koks Jūsų amžius?

Kokia Jūsų lytis?

Kokia Jūsų padėtis?

Kokios Jūsų pajamos per mėnesį?