KNYGOS „VIRSMO TAŠKAS“ INTERNETO SVETAINĖS KAIP REKLAMOS PRIEMONĖS TYRIMAS

Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto trečio kurso studentė „Reklamos“ paskaitai atlieka knygos interneto svetainės kaip reklamos priemonės tyrimą, pasitelkdama konkretų atvejį – M. Gladvelo knygos „Virsmo taškas“ interneto svetainę. Tyrimo tikslas – ištirti, kaip vartotojai vertina minėtos knygos interneto svetainę, ar laiko interneto svetainę veiksminga knygų reklamos priemone. Anketa anoniminė, jos panaudojimas nekomercinis. Tikslinė grupė – internetu besinaudojantis ir knygomis besidomintis jaunimas.

Kaip dažnai naudojatės internetu?

Koks Jūsų santykis su knygomis?

Iš kur daugiausiai sužinote apie leidyklų išleidžiamas knygas?

Jei pažymėjote „kita“, įrašykite savo atsakymą

  1. ir iš knygynų ir iš bibliotekų ir iš spaudos ir iš interneto
  2. is spaudos,interneto,knygynu
  3. Nesidomiu naujausiomis knygomis, nes šiuo metu bandau perskaityti laiko patikrintus, klasikomis virt
  4. Nesidomiu isleidziamomis knygomis. Ieskau man reikaimos literaturos.
  5. destytoju
  6. knygynų ir aplinkinių
  7. nesuzinau, nes nesidomiu
  8. TV
  9. bukletai gaunami paštu
  10. naujienlaiškiai
…Daugiau…

Kur dažniausiai ieškote informacijos apie dominančią knygą?

Jei pažymėjote „kita“, įrašykite savo atsakymą

  1. knygynuose ir bibliotekose
  2. Visur po truputį
  3. google
  4. žurnaluose
  5. neieskau
  6. tinka keli variantai...

Jei informacijos apie knygą ieškote internete, kodėl tai darote?

Jei pažymėjote „kita“, įrašykite savo atsakymą

  1. Greiciau ir paprasciau.
  2. visi atsakymų varijantai
  3. Ieskau, jei nera bibliotekoje
  4. neieskau
  5. Neieskau
  6. gali rasti objektyvesnių kritinių recenzijų. leidyklų aprašymai labiau reklaminio pobūdžio
  7. Visi išvardinti dalykai
  8. Visi atsakymai tinkami
  9. Internetu randu išsamiausią informaciją
  10. man patinka google

Kaip vertinate knygą, kuriai sukurta atskira interneto svetainė?

Jei pažymėjote „kita“, įrašykite savo atsakymą

  1. Man ji neatrodo geresne uz kitas - tik marketingo dalykai. Be to, tai turbut (nesu garantuotas) popso knyga (kitaip i jos reklama neinvestuotu), ir tai man yra minusas. Taigi tokia knyga mane maziau domins.
  2. viskas priklauso ar knyga atitinka interneto svetaine ir atvirksciai.
  3. matyt nei geresnė, nei ne, tiesiog jai reklamuoti pasirinkta originali strategija
  4. Tai - reklama.
  5. Tai reklamos priemonė, kuri nebūtinai pasako ar knyga gera, ar ne, tiesiog į ją daug investuota, leidykla tikisi iš tokios knygos gerai uždirbti. Tai turi būti populiari knyga
  6. priklauso nuo o, ką apie ją dar esu girdėjusi
  7. nesamone.Neteko matyti vienai knygai atskiro puslapio.
  8. Išskirtinumo pabrėžimas, kaip reklama.
  9. tiesiog reklamos budas
  10. Man tai visiskai normali viesuju rysiu programos dalis

Ar svetainę laikote efektyvia reklamos priemone?

Ar perkate knygas internetu?

Kas lemia jūsų elgesną knygų pirkimo internetu atžvilgiu?

Ar jus labiau skatintų pirkti knygą tai, jog jos svetainėje galima ją užsisakyti?

Ar jums svarbios draugų rekomendacijos knygų atžvilgiu?

Kaip elgiatės su el. paštu gaunama reklamine medžiaga?

Ar autoriaus aprašymas reklamoje palengvina Jūsų apsisprendimą knygą pirkti?

Ar Jums svarbūs žymių žmonių atsiliepimai apie knygą?

Kaip vertinate knygos ištraukas reklamoje?

Ar leidyklos interneto svetainėje matydami knygos reklaminį skydelį, jį paspausite?

Ar esate girdėję apie Malcolmo Gladwelo knygą „Virsmo taškas“?

Ar esate lankęsis svetainėje www.virsmotaskas.lt?

Ar svetainę www.virsmotaskas.lt laikote knygos reklama?

Kas patraukia Jūsų dėmesį svetainėje?

Jei pažymėjote „kita“, įrašykite savo atsakymą

  1. Nesilankiau
  2. nebuvau ten...kvaila anketa...ir nezadu lankytis sioje svetaineje
  3. Nesilankiau toje svetaineje
  4. Nesilankiau.
  5. nesilankiau svetainėje
  6. nemaciau
  7. nesilankiau
  8. nesu toje svetaineje buves
  9. Nesilankau toje svetaineje...
  10. nemaciau svetaines
…Daugiau…

Kaip vertinate svetainę penkiabalėje sistemoje (5 – labai gerai, 1 – labai blogai)?

Kokie svetainės privalumai?

  1. JI,NE PER DAUG APKRAUTA.
  2. Nesilankiau
  3. ...
  4. -
  5. nebuvau
  6. nesilankiau
  7. nelankiau!
  8. nenuobodziai sudeta
  9. Nebuvau svetaineje.
  10. Nesilankiau.
…Daugiau…

Ko svetainėje trūksta?

  1. PAVEISLU AR PIESINELIU
  2. Nesilankiau
  3. ...
  4. -
  5. nebuvau
  6. nesilankiau
  7. nelankiau!
  8. per daug teksto, aiskiu ir tiksliu, trumpu irasu
  9. Nesilankiau.
  10. nzn
…Daugiau…

Ar pamatę šią svetainę pasidomėsite joje reklamuojama knyga?

Koks Jūsų amžius?

Kokia Jūsų lytis?

Kokia Jūsų padėtis?

Kokios Jūsų pajamos per mėnesį?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą