Klientų patirtis su Lietuvos bankais - klientų apklausa

Esu Vilniaus kolegijos studentas ir šiuo metu rengiant baigiamąjį darbą atlieku apklausą, kurios tikslas - nustatyti klientų poreikius bei įvertinti banko su klientais ryšio darnumą.

Esu dėkingas už kelias minutes, kurias skirsite atsakydami į anketos klausimus.

Anketa anoniminė. 

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Kokio tipo vartotojas esate?

2. Kokio (-ių) banko (-ų) klientas esate?

3. Kokius produktus turite banke (-uose)?

4. Ar esate patenkintas aptarnavimo kokybe sprendžiant kasdienius klausimus?

12345678910
Aptarnavimas (10 geriausias įvertinimas, o 1 - blogiausias)

5. Ar tenkina paslaugų įkainiai?

6. Ar jūsų bankas patenkina visus jūsų poreikius šiandienai?

7. Ar Jūsų problemos susijusios su bankų paslaugomis sprendžiamos greitai?

8. Pasidalinkite su kokiomis problemomis susiduriate dažniausiai naudodamiesi banko paslaugomis? (Jei nesusiduriate, parašykite - ne)

9. Ar Jums svarbu, kad bankas edukuotų įvairiomis finansinėmis temomis (Investavimas, taupymas, draudimai, finansinė strategija, t.t)

Labai svarbuĮdomuNelabai yra skirtumoneįdomuVisiškai neaktualu
Finansinė edukacija

10. Ar rašote atsiliepimus po geros/blogos patirties su banku?

11. Ar rašydami atsiliepimus tikitės pokyčių?

12. Kaip jūs reaguojate į banko pasakymą ,,klientas yra pirmoje vietoje"?

Visiškai netikiu, nematau veiksmųNetikiuNekreipiu dėmesioTikiuLabai tikiu ir matau pokyčiuose
,,klientas yra pirmoje vietoje"

13. Kokių pokyčių norėtumėte iš bankų pusės?