Klientų patirtis su Lietuvos bankais - klientų apklausa
13. Kokių pokyčių norėtumėte iš bankų pusės?
.
Lankstesniu darbo valandu
Jokiu
Mažesnių paslaugų kainų
Greitesnis pinigų pervedimas į revolut
Labiau orientuotis į klientą, suteikti ne tik didelę elektroninių paslaugų ir sprendimų skalę, bet ne ką mažiau orientuotis į vyresnio amžiaus ir negalia turinčius asmenis, norėtųsi, kad būtų jiems patogių ir priimtinų fizinių paslaugų
Jokių
Lankstumo, problemu pripažinimo, neignoravimo.
neturiu didelių lūkesčių, viskas tenkina
Greitesnio atsakymo i klausymus
-
-
Humaniškesnio požiūrio į vartotoją,jo vertinimo,o ne žiūrėjimo kaip į vaikščiojantį pinigą. Taip pat turėtų išmokti kad vartotojo "ne" reiškia ne, o toliau siekti įtikinti, kažką įsiūlyti ir t.t
-
Jokių
Vienas LT bankas yra per mažas pokyčiams, reikia keisti visą bankų sistemą.
Žiūrėti į kiekvieną klientą vienodai
ne
Lengvesnių paskolų išdavimo, mažiau "kliento pažinimo" reikalų
Tenkina visos bankų siūlomos paslaugos. Neturiu nusiskundimų
Banko darbas mane tenkina, bet pokyčiai tyrėtų būti orientuoti į įvairaus amžiaus žmones. Reikėtų nepamiršti, kad ne visi turi galimybę viską susitvarkyti internetu. Grynųjų pinigų operacijos yra vis dar gyvos, tačiau, kai kurie susiduria su tuo, kad atitinkami banko skyriai jau nevykdo grynųjų pinigų operacijų. Visos paslaugos turėtų būti prieinamos nepaisant to, kokiame miestelyje banko skyrius įsikūręs.
-
Jokių
Solidarumo, uždirba didžiulius pelnus, o mes tik vergai su savo pinigais
Reikia pagalvoti
Mažiau strigimų ir įkainių kelimų už tą pačią paslaugą su blogesniu rezultatu
Lengviau suteikiamų paskolų su mažesniu pradiniu įnašu atsižvelgiant į ilgalaikį darbo užimtumą ir stabilumą
Kad lanksčiau žiūrėtų į tam tikrus dalykus.
X
Jog persvarstytų savo teikiamas paslaugas ir neiimtų pinigų už nieką, nes turi būti klientas patenkintas paslaugomis ir turi tenkinti klientą
Didesnes kortelių apsaugos ir geresnės anti-fraud sistemos
Jokių
Siai dienai jokiu
Neturiu nuomonės
Kol kas jokių
Palūkanos nukristų, dėl paskolų
Greitesnio aptarnavimo
Greičio
Norėčiau savo atlyginima išsiimti nemokamai..
Kol kas neturiu nuomonės
Daugiau banko skyrių.
Šiuo metu kažko papildomo neprireikia, ko neturi mano naudojami bankai.
Kad neknistu proto
Mazesniu ikainiu
Mažesnių mokesčių už kasdienes operacijas
.
Ne
Didesnių indelių palūkanų, mažesnių paskolų kainų, daugiau privatumo ir didesnio finansinio saugumo.
Kadangi naudojuosi Swedbank paslaugomis, būtent šiam bankui būtų pravartu susimąstyti apie savo komunikacijos strategiją.
Omenyje turiu Swedbank š. m. kovo 8 d. afišuotą teiginį: „Vis dar uždirbate mažiau nei vyrai“.
Yra tikimybė, kad netolimoje ateityje, dalis moterų persvarstys galimybę savo „mažos“ vertės algas laikyti ne Swedbank, o kitame banke. ;)
-
Mažiau strigimo
Palankesnių sąlygų paskoloms ir sumažimti paslaugų krepšelio įkainius.
Palankesnių sąlygų paskoloms ir sumažinti paslaugų krepšelio įkainius.
Mažesnių įkainių ir didesnių indėlių palūkanų, bei mažesnių paskolų palūkanų normų.
Pinigai sąskaitoje yra mano ir galiu neatlygintinai nusiimti. Dabar yra apmokęstinta.
-
Didesnio skaidrumo ir lojalumo klientams
Mažesnių palūkanų.
Kad plačiau pasakotu apie inestavima
Galėtų geriau paaiškinti kredito palūkanų skaičiavimą))
Didesnio įdirbio ten, kam ir sukurti bankai – verslo ir gyventojų kreditavime, o ne mokesčių rinkime už kasdienes paslaugas.
-
Daugiau koncentruotos informativios informacijos palaugų tiekimo aspektais.
Suprantamiau pateikti viską
Luminor e bankininkystė baisi tiek funkcionalumu tiek operatyvumą.
Bankai vertindami skolinimosi riziką galėtų taikyti daugiau individualaus požiūrio į klientą
Kol kas viskas gerai, aišku būna užstringa programėlė, neprisijungia, tačiau su atsiskaitymu nebūna tuo metu problemų