Klientų patirtis su Lietuvos bankais - klientų apklausa

13. Kokių pokyčių norėtumėte iš bankų pusės?

  1. .
  2. Lankstesniu darbo valandu
  3. Jokiu
  4. Mažesnių paslaugų kainų
  5. Greitesnis pinigų pervedimas į revolut
  6. Labiau orientuotis į klientą, suteikti ne tik didelę elektroninių paslaugų ir sprendimų skalę, bet ne ką mažiau orientuotis į vyresnio amžiaus ir negalia turinčius asmenis, norėtųsi, kad būtų jiems patogių ir priimtinų fizinių paslaugų
  7. Jokių
  8. Lankstumo, problemu pripažinimo, neignoravimo.
  9. neturiu didelių lūkesčių, viskas tenkina
  10. Greitesnio atsakymo i klausymus
  11. -
  12. -
  13. Humaniškesnio požiūrio į vartotoją,jo vertinimo,o ne žiūrėjimo kaip į vaikščiojantį pinigą. Taip pat turėtų išmokti kad vartotojo "ne" reiškia ne, o toliau siekti įtikinti, kažką įsiūlyti ir t.t
  14. -
  15. Jokių
  16. Vienas LT bankas yra per mažas pokyčiams, reikia keisti visą bankų sistemą.
  17. Žiūrėti į kiekvieną klientą vienodai
  18. ne
  19. Lengvesnių paskolų išdavimo, mažiau "kliento pažinimo" reikalų
  20. Tenkina visos bankų siūlomos paslaugos. Neturiu nusiskundimų
  21. Banko darbas mane tenkina, bet pokyčiai tyrėtų būti orientuoti į įvairaus amžiaus žmones. Reikėtų nepamiršti, kad ne visi turi galimybę viską susitvarkyti internetu. Grynųjų pinigų operacijos yra vis dar gyvos, tačiau, kai kurie susiduria su tuo, kad atitinkami banko skyriai jau nevykdo grynųjų pinigų operacijų. Visos paslaugos turėtų būti prieinamos nepaisant to, kokiame miestelyje banko skyrius įsikūręs.
  22. -
  23. Jokių
  24. Solidarumo, uždirba didžiulius pelnus, o mes tik vergai su savo pinigais
  25. Reikia pagalvoti
  26. Mažiau strigimų ir įkainių kelimų už tą pačią paslaugą su blogesniu rezultatu
  27. Lengviau suteikiamų paskolų su mažesniu pradiniu įnašu atsižvelgiant į ilgalaikį darbo užimtumą ir stabilumą
  28. Kad lanksčiau žiūrėtų į tam tikrus dalykus.
  29. X
  30. Jog persvarstytų savo teikiamas paslaugas ir neiimtų pinigų už nieką, nes turi būti klientas patenkintas paslaugomis ir turi tenkinti klientą
  31. Didesnes kortelių apsaugos ir geresnės anti-fraud sistemos
  32. Jokių
  33. Siai dienai jokiu
  34. Neturiu nuomonės
  35. Kol kas jokių
  36. Palūkanos nukristų, dėl paskolų
  37. Greitesnio aptarnavimo
  38. Greičio
  39. Norėčiau savo atlyginima išsiimti nemokamai..
  40. Kol kas neturiu nuomonės
  41. Daugiau banko skyrių.
  42. Šiuo metu kažko papildomo neprireikia, ko neturi mano naudojami bankai.
  43. Kad neknistu proto
  44. Mazesniu ikainiu
  45. Mažesnių mokesčių už kasdienes operacijas .
  46. Ne
  47. Didesnių indelių palūkanų, mažesnių paskolų kainų, daugiau privatumo ir didesnio finansinio saugumo.
  48. Kadangi naudojuosi Swedbank paslaugomis, būtent šiam bankui būtų pravartu susimąstyti apie savo komunikacijos strategiją. Omenyje turiu Swedbank š. m. kovo 8 d. afišuotą teiginį: „Vis dar uždirbate mažiau nei vyrai“. Yra tikimybė, kad netolimoje ateityje, dalis moterų persvarstys galimybę savo „mažos“ vertės algas laikyti ne Swedbank, o kitame banke. ;)
  49. -
  50. Mažiau strigimo
  51. Palankesnių sąlygų paskoloms ir sumažimti paslaugų krepšelio įkainius.
  52. Palankesnių sąlygų paskoloms ir sumažinti paslaugų krepšelio įkainius.
  53. Mažesnių įkainių ir didesnių indėlių palūkanų, bei mažesnių paskolų palūkanų normų.
  54. Jokiu
  55. Greitas ir naudingas klientų aptarnavimas: telefonu, internetu, fiziškai. Mažesnės palūkanų normos paskoloms.
  56. Per dideli paslaugų įkainiai
  57. Pinigai sąskaitoje yra mano ir galiu neatlygintinai nusiimti. Dabar yra apmokęstinta.
  58. -
  59. Didesnio skaidrumo ir lojalumo klientams
  60. Mažesnių palūkanų.
  61. Kad plačiau pasakotu apie inestavima
  62. Galėtų geriau paaiškinti kredito palūkanų skaičiavimą))
  63. Didesnio įdirbio ten, kam ir sukurti bankai – verslo ir gyventojų kreditavime, o ne mokesčių rinkime už kasdienes paslaugas.
  64. -
  65. Daugiau koncentruotos informativios informacijos palaugų tiekimo aspektais.
  66. Suprantamiau pateikti viską
  67. Luminor e bankininkystė baisi tiek funkcionalumu tiek operatyvumą. Bankai vertindami skolinimosi riziką galėtų taikyti daugiau individualaus požiūrio į klientą
  68. Kol kas viskas gerai, aišku būna užstringa programėlė, neprisijungia, tačiau su atsiskaitymu nebūna tuo metu problemų
  69. Sumažntu įkainius
  70. Mažesnius įkainius už saskaitos administravimą
  71. Mažiau palūkanų imant paskolas
  72. Toliau gerinti paslaugų kokybę