Klientų patirtis su Lietuvos bankais - klientų apklausa

8. Pasidalinkite su kokiomis problemomis susiduriate dažniausiai naudodamiesi banko paslaugomis? (Jei nesusiduriate, parašykite - ne)

  1. Ne
  2. Ne
  3. Reikejo pakeisti smart ID ir tai reikalavo keliu dienu laukimo
  4. Ne
  5. ne
  6. Dėl naujų AML reikalavimų įmonėms bendradarbiavimas su banku tapo laikui imlus lyginant su ankščiau (įvairių dokumentų pildymas ir tt).
  7. Ne
  8. Ne
  9. Limitas nusiimant pinigus ir limitas darant pavedimus
  10. Kortelės keitimas arba blokavimas
  11. Ne
  12. Luminor - labai dažnos problemos su app'su ir su e-bankininkyste.
  13. ne
  14. Nepavyke pervedimai
  15. Ne
  16. Ne
  17. Ne
  18. ne
  19. ne
  20. Dažnai stringa mobili programėlė, negaliu atlikti mokėjimų ar pavedimų.
  21. ne
  22. Ne
  23. Ne
  24. Pati nesusidūriau asmeniškai, bet artimoje aplinkoje buvo atvejis, kai nebuvo reaguota greitai, kai buvo sukčių nuskaitymas pinigų. Tuo atveju susigrąžinti pinigų nebebuvo galima, nors pinigai buvo tik rezervuoti ir klientas pats sureagavo iš karto.
  25. Paskolų išdavimas
  26. ne
  27. Pervwdimų limito ribojimai
  28. Ne
  29. Ne
  30. Ne
  31. ne
  32. Ne
  33. Bankų padalinių nebeliko aplinkuj, reikia iš anksto registruotis, važiuoti į kitą miestą. Taip gaišinamas mano laikas ir švaistomi mano pinigai.
  34. Ne
  35. Sunku komunikuoti su bendro profilio vadybininkais,nei je situacija kažkiek retesne,tai ilgai užtrunka kol supranta ko norima. Toks vaizdas,kad skambučių centro vadybininkai padaryti tik tam kad nuramintu klientus,o ne greitai padėtu spresti problemas.
  36. Visiems poreikiams patenkinti twnka naudotis kelių bankų paslaugomis
  37. Ne
  38. Ne
  39. Ne
  40. Kaip ir daugeliui turbūt, stringimas atsiskaitant
  41. Ne
  42. Ne
  43. Kad užstringa programėlė ir neina pervesti pinigų. Arba neateina pingai kad nuėmė pinigus ir panašiai.
  44. Ne
  45. Jog reikia mokėti kiekvieną mėn už kortelę, norint nusiimti pinigus iš kitų bankų-nuskaičiuoja. Vagia pinigus
  46. Ne
  47. ne
  48. Ne
  49. Ne
  50. Ne
  51. Ne
  52. Uūlūžusi programėlė
  53. Ne
  54. Lėtas aptarnavimas
  55. Ne
  56. ne
  57. Rezervuota suma,jı nuskaitoma iš saskaitos,bet vis tiek rodo minusa
  58. Ne
  59. Šiuo metu yra problema kad neateina pranešimai apie įplaukas ir išlaidas. Visada ateidavo sms tik gavus pajamų.
  60. Ne
  61. Sunkiau rasti bankomatas kituose miestuose nei Vilniuje.
  62. Ne
  63. Tarpbankiniai pavedimai savaitgalį.
  64. Uzpisa kad reikia tel registruotis
  65. Ne
  66. Ne
  67. Ne
  68. Mažos indelių palūkanos, dideli paskolų įkainiai, privatumo politikos nuostatos ir t.t. Nepasitikiu bankais, tačiau vis labiau esame verčiami jais naudotis.
  69. Ne
  70. Kartais stringa programėlė, norint atlikti vietinius pervedimus. Atliekant pirkimus internete, po prisijungimo prie paskyros, kartais neužsikrauna Swedbank puslapis. Todėl tenka iš naujo kartoti visus žingsnius nuo pradžių, kol, galų gale, pavyksta atlikti pavedimą.
  71. Ne
  72. Ne
  73. Ne
  74. Ne
  75. Ne
  76. Kad negaliu ateiti į banką kada noriu..
  77. Kad negaliu ateiti kada noriu į banką.
  78. Ne
  79. Nezinau
  80. Sunkiausia prisiskambinti, o po to jau priklauso nuo situacijos
  81. Ne
  82. Ne
  83. Labai griežti reikalavimai, įmant paskolas.
  84. Ne
  85. ne
  86. Ne
  87. Ne
  88. Ne
  89. Ne
  90. Nesusiduriu
  91. -
  92. Ne
  93. Ne
  94. Ne
  95. Sąskaitų uždarymo klausimai, kortelių užsakymas/pratęsimas, limitai ir pan.
  96. Kelis kartus buvo sudėtinga susisiekti su klientų aptarnavimo skyriumi, ilgai laukiau, bet taip niekas ir neatsiliepė, tada susiradau informaciją banko puslapyje
  97. Nėra skyriaus mano mieste
  98. Dubliuotas nuskaitymas kortele atsiskaitant už prekes.
  99. Ne
  100. ne