Klientų lojalumo valdymas UAB „TK – Fashion“

Gerbiamas respondente,

Klaipėdos universiteto Socialinių mokslų fakulteto studentė, rengdama magistrinį darbą atlieka tyrimą, kurio tikslas – ištirti klientų lojalumo valdymą UAB „TK–FASHION“. Prašome Jūsų atidžiai užpildyti klausimyną, kadangi Jūsų išsakyta nuomonė lems šios analizės išvadų teisingumą. Anketa anonimine.

Jūsų nuomone teisingą atsakymą pažymėkite kryželiu ar pabraukite. Jeigu nei vienas iš atsakymų neišreiškia jūsų požiūrio, parašykite savo nuomonę tam tikslui paliktoje eilutėje pažymėtoje žodžiu „kita“.

 

Anketa yra anoniminė, todėl nereikia pateikti savo asmeninių duomenų. 

Rezultatai yra viešai prieinami

1. Kaip dažnai lankotės „TK – FASHION“ parduotuvėje?

2. Kas Jums svarbiausia apsiperkant „TK – FASHION“ parduotuvėje? (prašome pažymėti ne daugiau nei 2 variantus)

3. Kurie, iš žemiau išvardintų veiksnių, lemia Jūsų apsisprendimą pirkti „TK – FASHION“ parduotuvėje? (Pažymėkite Jūsų nuomonę atitinkantį variantą)

VisadaKartaisNežinauRetaiNiekada
Patogi vieta
Parduotuvės interjeras, modernumas, švara ir pan.
„TK–FASHION“ prekės ženklas
Platus prekių asortimentas
Prekių kokybė
Prekių kokybę atitinkančios prekių kainos
Nėra eilių prie kasų
Patogus ir aiškus prekių išdėstymas
Vykdomos akcijos
Turima nuolaidų kortelė ar skrajutė
Puikus aptarnavimas
Patogi automobilių parkavimo aikštelė
Prekės atitinka šiuolaikinę madą

4. Kas Jus paskatintų dažniau rinktis „TK – FASHION“ parduotuvę?

Tikrai taipTaipNeturiu nuomonėsNeTikrai ne
Sugražinta lipdukų akcija (15, 20, 30 proc.)
Įvesta lojalumo kortelė
10 proc. nuolaida gimtadienio proga
Didėjanti lojalumo kortelės teikiama nuolaida, t.y. pasiekus tam tikrą išleistų pinigų sumą, didėtų kortelės suteikiamos nuolaidos procentas
Vaikų kambarys
Nuolaidų valandos, tam tikromis valandomis suteikiamos nuolaidos visoms prekėms ar tam tikroms jų grupėms
Plati spalvinė gama
Kokybiškesnės prekės
Gerai žinomas prekės ženklas
Ilgesnis darbo laikas
Aktyvi socialiai atsakinga įmonės veikla (remia įvairius projektus, fondus, atsakingai vykdo veiklą)
Kokybiška, įdomi ir kūrybinga reklama
Nuolat atsinaujinant prekių asortimentas pagal naujausias mados tendencijas

5. Sužymėkite „TK-FASHION“ pardavimo skatinimo priemones pagal jų svarbą Jums.

Labai svarbuSvarbuNeturiu nuomonėsNesvarbuVisiškai nesvarbu
Sezoniniai išpardavimai
Savaitės akcijos
Nuolaidų kuponai
Lojalumo kortelės
Reklama
Draugų, pažystamų rekomendacijos

6. Su kuriais, iš pateiktų teiginių Jums asocijuojasi „TK – FASHION“ parduotuvės vardas:

Tikrai taipTaipNeturiu nuomonėsNeTikrai ne
Kokybiškos prekės
Modernumas
Paprastumas/patogumas
Akcijų gausa
Parduotuvė gaunantiems dideles pajamas
Parduotuvė gaunantiems vidutines pajamas
Parduotuvė gaunantiems mažas pajamas
Malonus aptarnavimas
Jauki parduotuvės atmosfera
Mados tendencijos

7. Kiek Jums svarbus UAB „TK – Fashion“ parduotuvės personalas jums apsiperkant ar lankantis parduotuvėje?

Labai svarbuSvarbuNeturiu nuomonėsNesvarbuVisiškai nesvarbu
Darbuotojai suteikia pakankamai informacijos renkantis prekę
Darbuotojų reprezentatyvi išvaizda
Darbuotojų bendravimo maniera
Darbuotojų paslaugumas yra ne perdėtai malonus
Darbuotojai informuoja apie vykstančias akcijas ir maloniai pasiūlo pasinaudoti nuolaidomis
Darbuotojai informuoja apie ateityje vykstančias akcijas ir taikomas nuolaidas
Darbuotojai pasiūlo tapti VIP klientu
Darbuotojai prieina tik kai į juos kreipiesi pagalbos ar informacijos

8. Kurios lojalumo programos priemonės, Jūsų nuomone, yra patraukliausios ir lemiančios Jūsų sprendimą apsilankyti/apsipirkti parduotuvėje?

9. Kiek tikėtina, kad Jūs ir toliau apsipirkinėsite „TK – FASHION“ parduotuvėje?

10. Kokia tikimybė, kad Jūs rekomenduosite UAB „TK – FASHION“ parduotuvę savo draugams arba kolegoms? (skalėje nuo 0 iki 5 balų pažymėkite kvadratą po tuo skaičiumi, kuris geriausiai atspindi Jūsų nuomonę. 5 balai reiškia „Labai tikėtina“, kad rekomenduosite parduotuvę, 4 – „tikėtina“, 3 – „nežinau ar rekomenduosiu“, 2 – „tikėtina, kad nerekomenduosiu“, 1 – „mažai tikėtina, kad rekomenduosiu“, o 0 - „tokios tikimybės visiškai nėra“)

11. Dėl kokių priežasčių nerekomenduotumėte UAB „TK – FASHION“ įmonės kitiems?

12. Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Vidutinės pajamos per mėnesį:

Kokią sumą išleidžiate vieno apsipirkimo parduotuvėje metu: